Tie Fighter

Jeżeli masz problem z jakąś grą , nie umiesz czegoś uruchomić lub nie wiesz jak coś przejść? To forum jest dla ciebie

Moderator: RayNor

Post Reply
thehoodedman
Oglądacz

Tie Fighter

Post by thehoodedman » Mon 21 Feb, 2005

Proszę o pomoc! Jestem zielony we wszystkich tych emulatorach itd. i po prostu nie umiem uruchomić tie fightera. Coś tam niby ma się zainstalować, ale nie chce, chce jakiegoś CD roma, nie wiem o co chodzi. Będę wdzięczny za pomoc, bo to moja ukochana giera!!!

Johny
Prawie aktywny użytkownik

Post by Johny » Tue 29 Mar, 2005

przyłączam się do apelu! Udało mi sie uruchomić go na kompie 266MHz z win95, ale i tak działały ttylko pierwsze misje (jakiś problem z pilotami - nie chciał zpisywać nowych)

McQueen
Oglądacz

Post by McQueen » Tue 28 Mar, 2006

A ja mam win98se celerona 300 256 ramu i przy probie odpalenia gra krzyczy ze za malo pamieci (jakiej mms czy inny sms) pomocy

mareckuss
Przypał

Post by mareckuss » Tue 28 Mar, 2006

McQueen wrote:A ja mam win98se celerona 300 256 ramu i przy probie odpalenia gra krzyczy ze za malo pamieci (jakiej mms czy inny sms) pomocy
Po pierwsze to nie zadne mms tylko ems/xms; po drugie - ten temat (zarzadzanie pamiecią) juz sie pojawial na forum, polecam uzycie opcji szukaj.
Last edited by mareckuss on Tue 28 Mar, 2006, edited 1 time in total.

Johny
Prawie aktywny użytkownik

Post by Johny » Tue 28 Mar, 2006

i co? fajnie?

McQueen
Oglądacz

Post by McQueen » Thu 30 Mar, 2006

Znalazlem we wlasciwosciach mozliwosc ustawienia ilosci pamiecia ale jesli chodzi o ems to jest komunikat ze komputer nie zostal skonfigurowany dla pamieci rozszezonej w sesjach ms-dos i nic nie moge zmienic. Wie ktos co z tym zrobic

mareckuss
Przypał

Post by mareckuss » Thu 30 Mar, 2006

Rozdział 3.2

Code: Select all

http://pomocy.klasyka.pac.pl/prgkk/faq3.html

nikt
Poeta

Post by nikt » Sun 02 Apr, 2006