Gra Twoich marzeń :)

Rozmowy na temat gier.
JEŻELI MASZ PROBLEM Z GRAMI TO PISZ W DZIALE POMOC

Moderator: RayNor

User avatar
Nosferatu
MVP Fajnegry
Posts: 2460
Joined: Sun 27 Jun, 2004
Location: Z nieba:)

Post by Nosferatu » Thu 21 Sep, 2006

a to nie zalezy od trybu gry....??arcade czy oryginal??/ ja mialem dwie cd z RE2 wiec jak sobie przypominam jak wrtzucalem jedna to gralem kobitka...jak druga facetem...zreszta oni sie potem pod koniec spotykaja:)
Każdy pozytywny głos się liczy więc wchodzimy i głosjemy
http://studenckihumor.pl/ranking.php?id=904&sort=visitA
------------------------------------------------------
Nigdy nie gadaj z debilem - najpierw zniży Cie do swojego poziomu a potem pokona posiadaną wiedzą!!
---------------------------------------------------
REWOLUCJA

User avatar
nikt
Poeta
Posts: 100
Joined: Wed 23 Nov, 2005

Post by nikt » Thu 21 Sep, 2006

Nosferatu wrote:jak wrtzucalem jedna to gralem kobitka...jak druga facetem
Jakos tak bylo - na 1 krazku babka na drugim koles, wrzycalo sie zdaje sie dany krazek zeby grac ta postacia przy czym jesli dobrze pamietam jak konczylo sie gre to byla opcja zapisu, potem gdy odczytywalo sie ten stan trza bylo zmienic krazek na druga postac i konczylo sie druga postacia. Ja skonczylem obiema postaciami rozpoczynajac od nowa i niewidzialem wiekszej roznicy w grze ale podobno jest roznica jak gra sie od tego ww sava (glowy nie dam bo tak nie zrobilem). Jeszcze cosik mi sie obilo o uszy ze mozna tez grac jakims serem w kapeluszu czy czyms rownie dziwnym XD
------------
Pozatym to chyba nie ten dzial i nie ten temat :P
Last edited by nikt on Thu 21 Sep, 2006, edited 1 time in total.

User avatar
And1
Oglądacz
Posts: 7
Joined: Fri 22 Sep, 2006
Location: Chorzów

Post by And1 » Fri 22 Sep, 2006

Już tak ze dwa latka jak czekam i czekam aż wznowią produkcję FALLOUTA 3... Wszystkie wcześniejsze części były chyba najbardziej wciągającymi grami - z Falloutem 2 na czele...

Najbardziej Idealną grą dla mnie byłoby połączenie : TES Morrowind (możliwości i ogromny teren) z Gothic II (zajebista fabuła!!) Fable (comba... czary... możliwości) Fear (Klimat Klimat Klimat!!!!) i oczywiście Fallout (żeby cała akcja tak jak w falloucie działa sie w postnuklearnym świecie)
Fajny pomysł prawda??
The Grim Waiting 4 U

Bardock
Oglądacz
Posts: 5
Joined: Thu 21 Sep, 2006
Location: Dabrowa gornicza

Post by Bardock » Fri 22 Sep, 2006

Siema moze wiece co zrobic zeby w resident evil 2 zagrac gosciem drugi scenariusz pomzcie

-Golbez-
Poeta
Posts: 426
Joined: Thu 13 Jul, 2006
Location: Kraków

Post by -Golbez- » Fri 22 Sep, 2006

nikt wrote:Ja skonczylem obiema postaciami rozpoczynajac od nowa i niewidzialem wiekszej roznicy w grze ale podobno jest roznica jak gra sie od tego ww sava (glowy nie dam bo tak nie zrobilem)
A szkoda bo byś jej nie stracił ;) . Twoja druga postać ma dostęp do kilku innych lokacji podczas gry, i te przedmioty które podniosła Twoja pierwsza postać, znikają gdy grasz drugą np. gdy podniesiesz w jednej lokacji pistolet, to gdy przejdziesz tę lokację drugą postacią, tego pistoletu już nie będzie, jako że ktoś przed Tobą już go wziął. Nie mówiąc o tym że rozmieszczenie przeciwników i amunicji jest troche inne.
nikt wrote:Jeszcze cosik mi sie obilo o uszy ze mozna tez grac jakims serem w kapeluszu czy czyms rownie dziwnym
Jak dobrze sięgnę pamięcią, to gdy się skończy grę obiema postaciami w RE II (mogłem pomylić części), to miało się dostęp do specjalnej opcji "karderoba" or something. Tam można było przebrać swoją postać w rózne stroje itp. Tym szybciej ukończysz grę/wykończysz więcej przeciwników (zalecane oba), tym masz większy wachlarz wyboru. Są jeszcze rzeczy typu nieograniczona amunicja itd.
Last edited by -Golbez- on Fri 22 Sep, 2006, edited 1 time in total.
"Armia baranów, której przewodzi lew, jest silniejsza od armii lwów prowadzonej przez barana"
"Stawiaj swoje wojska w pozycji, z której nie ma ucieczki i raczej umrą, niż zdołają się wycofać. Jeżeli nie ma ucieczki od śmierci, zarówno oficerowie jak i prości żołnierze dają z siebie wszystkie siły"
Hasu_z_Lasu d{-_-}b --> Reaktywacja!

Bardock
Oglądacz
Posts: 5
Joined: Thu 21 Sep, 2006
Location: Dabrowa gornicza

Post by Bardock » Fri 22 Sep, 2006

ale jak zagrac wlasnie ten drugi scenariusz b

User avatar
nikt
Poeta
Posts: 100
Joined: Wed 23 Nov, 2005

Post by nikt » Sat 23 Sep, 2006

Bardock przeca juz ci napisalismy :P gra jest na 2 plytach cd na 1 masz postac babki na drugim postac goscia wiec albo:
1) zaczynasz od nowa postacia 2 (inna niz grales) wkladajac przed uruchomieniem gry 2 krazek cd
2) konczysz gre jedna postacia, korzystasz z opcji save ktora gra ci proponuje po skonczeniu, ladujesz tego savea i wrzucasz krazek z 2 postacia

----------------------------------------

Szczerze niewiem jak sie bralo te dodatkowe postacie bo nigdy nie mialem serca tak kombinowac (ani umiejetnosci :P), ale cosik swieci ze trza bylo przejsc gre iles tam razy (10-20), mozliwe ze ograniczenie czasowe tez bylo. W pierwszej czesci pamietam,ze bonusy zdobywalo sie jak gra byla skonczona bodajze ponizej 45min, na 2 savach i bez uzycia pianki leczacej (lub z jednym uzyciem.. nie pamietam juz wsumie dokladnie) - znaczy sie jedynie medycyna naturalna, samymi ziolkami XD

Bardock
Oglądacz
Posts: 5
Joined: Thu 21 Sep, 2006
Location: Dabrowa gornicza

Post by Bardock » Sat 23 Sep, 2006

niekapuje przeciez to sa pierwsze scenariusze to przeszlem i sa jeszcze i sa 2 scenriusze i niewiem jak uruchomic

User avatar
nikt
Poeta
Posts: 100
Joined: Wed 23 Nov, 2005

Post by nikt » Sat 23 Sep, 2006

Hmm poszukam moze cosik znajde

Code: Select all

_Rankings_Ranks are also dependant on your number of saves.
  1)To get an A ranking, you must win in under 3 hours 30 minutes (six
or less saves).  
  2)For a B, same as A with a rank decrease (discussed later).  
  3)For a C, 3.5-7 hours  
  4)There is also D, 7-9 hours, and E, 9 hours and up.  I don't think
there is an F.  
  The following items will lower your rank:  
  a)first aid spray 
  b)submachine gun 
  c)gatling gun 
  d)infinite rocket launcher  
_Endgame Codes_These can only be done on Normal mode.
  1)If you beat Scenario 1 with an A in under 2 hours 30 minutes, you
earn the infinite rocket launcher.  
  2)If you beat Scenario 2 with an A, you earn infinite submachine gun.
  3)If you beat Scenario 2 in under 2 hours 30 minutes with an A, you
get infinite submachine gun & rocket launcher.
  4)If you beat Scenario 2 in under 2 hours 30 minutes with an A, and
without saving, you get infinite submachine gun, rocket launcher, and
gatling gun.
to znalazlem na
http://db.gamefaqs.com/console/psx/file ... il_2_c.txt

Code: Select all

New Costumes

To get new costumes in the game,start a new game with either character on
Normal. Do not pick anything up. (Anything) When you get to the police station
(don't go inside) you will see some stairs. Go down the stairs and there will
be a zombie (who is Brad Vickers) Kill him and he'll drop a ''Special Key''.
Use the key in the lockers in the dark room and there will be a screen that
comes up that asks you if you want to switch costumes. Say yes and you will
have the ''new costumes''

                                                          Contributed By: thotd
Play as Ada Wong (Extreme Battle Mode)

Beat Extreme Battle Mode level 1 with any character.

                                             Contributed By: Buckwheatz Revenge

Play as Chris Redfield (Extreme Battle Mode)

Beat Extreme Battle Mode level 2 with any character.

                                             Contributed By: Buckwheatz Revenge

Play as Hunk

Beat the game with an ''A'' ranking as either character.

                                             Contributed By: Buckwheatz Revenge

Play as Tofu

Beat the game using Hunk.
A to znalazlem tutaj
http://db.gamefaqs.com/console/psx/file ... il_2_k.txt

Najlepiej bedzie jak sam przejrzysz oba pliki 1 to ciekawostki a 2 to solucja :P

User avatar
maxsio
Oglądacz
Posts: 5
Joined: Sat 07 Oct, 2006
Location: Z lubelskiego

Post by maxsio » Sat 07 Oct, 2006

Ja to w takiego World Of WArcraft pograł ale sciagnac nie moge:(
Jestem fanem Warcraft, Starcraft itp.

User avatar
zelek31
Poeta
Posts: 717
Joined: Mon 07 Aug, 2006
Location: Opole

Post by zelek31 » Fri 27 Oct, 2006

Po co zawracasz głowę maxsio?
Rewolucja jest blisko... na ulice wyjdą dzieci...

User avatar
Qtors
Poeta
Posts: 309
Joined: Thu 02 Jun, 2005
Location: Wągrowiec

Post by Qtors » Fri 27 Oct, 2006

O-o-ogólnie pograłbym sobie w Sofa III z dodatkami z Americas Army:)

User avatar
madrav
Poeta
Posts: 582
Joined: Fri 24 Jun, 2005
Location: Sodoma

Post by madrav » Sat 28 Oct, 2006

czasami sie zastanawiam czy niektorzy pisza cos takiego ironicznie, czy tez najzupelniej powaznie (w co smiem watpic)
uwazaj na wilki, men!
Image

User avatar
Qtors
Poeta
Posts: 309
Joined: Thu 02 Jun, 2005
Location: Wągrowiec

Post by Qtors » Sun 29 Oct, 2006

To była poważna ironia:)

User avatar
madrav
Poeta
Posts: 582
Joined: Fri 24 Jun, 2005
Location: Sodoma

Post by madrav » Sun 29 Oct, 2006

eee rzecz jasna Qtors, nie mowilem o Twoim poscie, ale o innym, ktory tu byl, ago juz nie ma... a brzmial tak: Czesc!
uwazaj na wilki, men!
Image

Post Reply