Szkoła ponadgimnazjalna

Czyli wszystko co nie pasuje do powyższych kategorii

Moderator: RayNor

User avatar
daro11l
Poeta
Posts: 137
Joined: Tue 13 Dec, 2005
Location: z kątowni
Contact:

Post by daro11l » Tue 05 Feb, 2008

Mamy z bratem otwierać zakład a w silnikach grzebać to ja bardzo lubię więc wybiorę technikum i to będzie najlepsze rozwiązanie.
Image

User avatar
maxdemage
Prawie aktywny użytkownik
Posts: 16
Joined: Fri 11 Jan, 2008

Post by maxdemage » Tue 05 Feb, 2008

Technikum i już ;p
przynajmniej jeśli chcesz sie zajmowac czyms technicznym.
W liceum profilowannym - o dziwo - nie nauczysz sie niczego czego bys chcial...

Czyli podobnie jak reszta... a przynajmniej wiekszosc, polecam *technikum* (sam jedno skonczylem a teraz magistra koncza "wienc" da sie przezyc ;p )

User avatar
zelek31
Poeta
Posts: 717
Joined: Mon 07 Aug, 2006
Location: Opole

Post by zelek31 » Tue 05 Feb, 2008

w liceum profilowanym zakładają nauczycielom na głowę kosze - fajne jaja są. Gorąco polecam
Rewolucja jest blisko... na ulice wyjdą dzieci...

belt666
Poeta
Posts: 124
Joined: Wed 04 Jan, 2006

Post by belt666 » Tue 05 Feb, 2008

jezeli tak jak napisales lubisz grzebac w silnikach i masz takie plany i ambicje o własnym warsztacie/zakładzie , to sam sobie odpowiedziales na pytanie ;-)

User avatar
Sony
Poeta
Posts: 391
Joined: Mon 10 Dec, 2007
Location: z kosmosu:))

Post by Sony » Tue 05 Feb, 2008

Sam skończyłem liceum profilowane (niestety nie miałem możliwości wyboru technikum :( ), matura i nic poza tym, więc odradzam i tak jak zdecydowana większość radzę TECHNIKUM wybrać ;) Co do zalet już chyba nie muszę pisać :P
------------------------------------------------------
Nobody Is Perfect --> My Name Is Nobody
------------------------------------------------------

User avatar
zelek31
Poeta
Posts: 717
Joined: Mon 07 Aug, 2006
Location: Opole

Post by zelek31 » Tue 05 Feb, 2008

Sony_1987, wiadć że skończyłeś tylko profilowane, to tak jak zawodówka dlatego do konca życia będziesz kisić ogóra w sklepie zoologicznym
Rewolucja jest blisko... na ulice wyjdą dzieci...

User avatar
Sony
Poeta
Posts: 391
Joined: Mon 10 Dec, 2007
Location: z kosmosu:))

Post by Sony » Tue 05 Feb, 2008

zelek31 wrote:Sony_1987, wiadć że skończyłeś tylko profilowane, to tak jak zawodówka dlatego do konca życia będziesz kisić ogóra w sklepie zoologicznym
Zelek, a co zazdrościsz :P ? jeśli Ci to przeszkadza to Twój problem...
------------------------------------------------------
Nobody Is Perfect --> My Name Is Nobody
------------------------------------------------------

User avatar
hellcabber
Poeta
Posts: 280
Joined: Wed 17 Jan, 2007
Location: Bytom

Post by hellcabber » Tue 05 Feb, 2008

zelek31 wrote:w liceum profilowanym zakładają nauczycielom na głowę kosze - fajne jaja są. Gorąco polecam
tobie na głowe zakładali kondony...
to drinkin' some or to drinkin' little some more ?

User avatar
zelek31
Poeta
Posts: 717
Joined: Mon 07 Aug, 2006
Location: Opole

Post by zelek31 » Wed 06 Feb, 2008

A tobie czyścili uszy wiertarką udarową
Rewolucja jest blisko... na ulice wyjdą dzieci...

belt666
Poeta
Posts: 124
Joined: Wed 04 Jan, 2006

Post by belt666 » Wed 06 Feb, 2008

przynajmniej nie ma karnacji jak ty i nie wyglada jakby go polali benzyną i podpalili


wraacajac do tematu

idac do technikum musisz sie liczyc z tym ze albo konczysz edukacje na nim,albo idziiesz na studia techniczne. na uniweerek tez oczywiscie nikt ci nie broni skladac papierow ale to mija sie z celem ;-)

User avatar
XUL
Poeta
Posts: 560
Joined: Wed 19 Oct, 2005
Location: Mroczne coś tam

Post by XUL » Wed 06 Feb, 2008

Jesli chodzi o ten temat - zdania moga być podzielone - nalezy isc tam gdzie bede sie rozwijac nasze zainteresowania. Ja koncze technikum - i szczerze powiedziwaszy mam juz dosc :/ - 4lata mądergi - matura i egzamin na technika - trzy razy trudniejszy od matury :/
Co do liceum profilowanego - nie wiem czy wiesz Zelu ? Ale mają je likwidować bo są pożywką dla takich jak ty - czyli głąb 3 lata i ma zawód - nauczyciele przymykają oczy na takie klasy bla bla - nie mowie ze wszyscy chodzący tam są tacy - ale prawda prawdą. Po normalnym liceum na studia bys nie poszedł - bo najprawdopodobniej bys nie zdał wiodących przedmiotów - czyli po czasie zrezygnowyany zachaczył bys o zawodówke. :lol:

P.S - Sony!! Ta twoja sowa w opisie gada same bzdury - nawachałą sie sterdynych pierdów zela11 czy co ?
Czas przemyśleń i rozważań

User avatar
madrav
Poeta
Posts: 582
Joined: Fri 24 Jun, 2005
Location: Sodoma

Post by madrav » Wed 06 Feb, 2008

uwazaj na wilki, men!
Image

User avatar
Uciex
Poeta
Posts: 192
Joined: Thu 23 Jun, 2005
Location: Bełchatów
Contact:

Post by Uciex » Wed 06 Feb, 2008

XUL wrote:Po normalnym liceum na studia bys nie poszedł - bo najprawdopodobniej bys nie zdał wiodących przedmiotów
No bez przesady... ja jestem po liceum profilowanym i co prawda dopiero skończył mi się I semestr, ale to nie znaczy, że odrazu taka osoba na studiach jest skończona. Jak ma się jeszcze jakiś zapał do nauki to z każdej szkoły można na studiach sobie poradzić (no może prócz zawodówki) :)
zelek31 wrote:w liceum profilowanym zakładają nauczycielom na głowę kosze - fajne jaja są. Gorąco polecam
zelek31 wrote:Sony_1987, wiadć że skończyłeś tylko profilowane, to tak jak zawodówka dlatego do konca życia będziesz kisić ogóra w sklepie zoologicznym
Momentami już gościu sam nie mam do Ciebie cierpliwości, chodź starałem Ci się nigdy nie ubliżać, ale jesteś taki popierdolony, że aż słowo kretyn samo sie na usta ciska.
Last edited by Uciex on Wed 06 Feb, 2008, edited 1 time in total.
TOP 5 OF WEEK
Image

richy'

Post by richy' » Wed 06 Feb, 2008

Ja bym ci radził Liceum Ogólnokształcące i taki zawód jak lekarz czy prawnik, ewentualnie piekarz. To są zawody na poziomie, budzą społeczny szacunek i można na nich sporo zarobić.

User avatar
Uciex
Poeta
Posts: 192
Joined: Thu 23 Jun, 2005
Location: Bełchatów
Contact:

Post by Uciex » Wed 06 Feb, 2008

richy' wrote:piekarz
richy' wrote:To są zawody na poziomie, budzą społeczny szacunek
kurcze, że też nie pomyślałem o tym żeby być piekarzem :/ teraz pewnie bym się jakąś limuzyną woził, a nie zapieprzał na politechnikę :(
TOP 5 OF WEEK
Image

Post Reply