NosferSHOW

Czyli wszystko co nie pasuje do powyższych kategorii

Moderator: RayNor

Awatar użytkownika
Nosferatu
MVP Fajnegry
Posty: 2460
Rejestracja: ndz 27 cze, 2004
Lokalizacja: Z nieba:)

NosferSHOW

Post autor: Nosferatu » czw 30 sie, 2007

Na sam poczatek mial byc plaski ale o(b)ciaga sie jak zawsze wiec na pierwszy ogien idzie nasz Kochany Ray


PART I
Cel - RayNor
Przyczyny - starzeje sie i chcial miec pamiątke dla potomnych[patrzcie dzieci dziadek tu pisal]
Skutki - buraczyzm ktory rosnie na miare epidemii <zarcik z wladzy>
Pytający - jak zawsze wasz Nosferwódzki

START - rozmowa autentyczna nieretuszowana az tak .... - 30 sierpnia 2007

1.Jak często zagladajac na forum zadajesz sobie pytanie kurka bania znowu masa roboty??
Ani razu, Gdy wchodze mysle sobie, oby ktos napisał jakies durnowate bzdety...zawsze mi to humor poprawia :D
2.Krotki komentarz polityczny??Zaglosujesz na Pis??PO??
POlitycznie nie lubie tych złodzieji<wzdycha>
moze siedzi w Tobie duch komunisty
nie powiem ze nie
3.Wielu ludzi na forum ciekawi Twój stosunek do pieknej i coraz silniejszej grupy rewolucji. Jaki on jest??
Pięknej rewolucji? Aby nie pżesadzasz? Owszem impry są fajne ale tylko to! Nic innego :P
4.Czy postawa Richiego[obojetniactwo forumowe] bardziej Cie denerwuje czy smieszy czy może na antarktyde bys go odesłał niech z pingwinami kopuluje??
Richy --> jedna porządna osoba na tym forum. Wie komu dac a komu nie :P <giga smiech>
5.Czy opowiadasz się po stronie zgnojonego przez kolegow rybaka w Rijkawiku za to ze zlapal za duza jak na normy europejskie ryby ??
Taa opowiadam się :P Ja łapie większe sztuki....
chodzi o dziewczyny bo niektorzy co bardziej przyzwoici aluzji nie zlapia??
no a co ja napisałem? :P
tak jakby o rybach:)
6.Plaski plaski !!??!! jaki on jest ;czyli slow kilka o pracodawcy, tyranie ...
Wisze mu juz od jakiegos czasu browca :P i się nie upomina :P Good boy :P
<sex> -[tego za bardzo pojąc w tym momencie nie moglem]
7.Pytanie od sponsora :Ttrza z Toba dlugo chodzic czy idziesz w krzaki od razu;czyli o charakterze slow kilka
Piwo, wóda, wóda piwo i jedziemy :D
czyli dziewczyny na forum ktorych oprocz madravki nie ma powinny, szalec i zaczac sie malowac i adorowac Cie??
a jak sądzisz?
niee ,bo ty homotubis jestes
zbok i wogole:)
<wzdycha>
8.Kiedy uznasz ze spełniłeś się i oddasz komus moda bądź przekażesz go mnie??Jaka osoba zapadla Ci dotychczas w pamiec podczas całego uzytkowania forum??
zlozone pytanie wiec przeczytaj dwa razy ray,wolno i powoli skladaj wyrazy
<autentyczne 4min. 24 sec. przerwy - och Ray>
Spełniony nigdy na forum nie będe, zawsze będe chciał czegoś wiecej. A kogo zapamiętałem najbardziej? Zdecydowanie Kumagoro, swuj chłop to jest
a dlaczego on??a nie np. ja ,richy,growlithe badz kto inny??
bo ja to ty, jestesmy jednoscia
wydales najwieksza tajemnice forum, gapo jedna
9. Jaki jest Ray w lozku?? [pamiętna wiadomość na pw od plaskiego- oto skrot i puenta -" moderatora na forum to tylko przez lozko, moje lozko można zdobyc na -plaski"]
Nie dowiesz się póki sam tego nie zaznasz :]
sa w zyciu pewne wartosci:)
o to mi chodziło :P
nie wiesz co tracisz :D
ale czy to nie ponizenie?? przez lozko zdobywasz wladze
a czy ty jestes pewien na 100% ze to plaski sprawuje władze?
a ty jako jego naloznica jestes ta osoba ktora trzyma [go] za "sznurki"??
Ja jestem tzw bossem i to ja podsyłam do niego nowe osoby ktore chca miec tzw moda
a jak wiadomo nikogo takiego nie ma
10. slowo na niedziele lub pozegnanie.....pokaż sie z tej inteligentniejszej strony
Kiedy następny zjazd? :D popijemy my:)
zjazd bedzie niedlugo jak tylko plaski dole zaplaci
z reklam ktorych jak klamie nie ma

ojj dlugo nie bedzie tego zjazdu :P
ja przejelem jego konta :D :D :D
<giga smiech>
<sex> - tego znowu nie rozumiem zwlaszcza na koniec rozmowy[/b]
Każdy pozytywny głos się liczy więc wchodzimy i głosjemy
http://studenckihumor.pl/ranking.php?id=904&sort=visitA
------------------------------------------------------
Nigdy nie gadaj z debilem - najpierw zniży Cie do swojego poziomu a potem pokona posiadaną wiedzą!!
---------------------------------------------------
REWOLUCJA

Awatar użytkownika
RayNor
Przypał
Posty: 2413
Rejestracja: pt 13 gru, 2002
Lokalizacja: Biała Nyska

Post autor: RayNor » czw 30 sie, 2007

Dalsza częśc rozmowy... w (nie)najbliższej przyszłości.
Nosferku coś mało tego materiału daleś do druku :P
[center]Wasz ukochany MORDEK :D
Żeby mi się chciało tak, jak mi się nie chce!

Ide sie pochlastać za debilność userów!

Awatar użytkownika
Richy
Przypał
Posty: 1786
Rejestracja: ndz 08 gru, 2002
Lokalizacja: Z Twojej piwnicy >=]

Post autor: Richy » pt 31 sie, 2007

Wesoły pomysł nie powiem... aż mi sie crazy frog przypomniał ;]. Ale w porównaniu do pierwszych postów MiBlacka to dalej pikuś ;].
Metal Gear Solid 3: Snake Eater - W tę gre sie nie gra... Tę gre się przeżywa...
Obrazek

Awatar użytkownika
Starscream
Poeta
Posty: 966
Rejestracja: czw 03 cze, 2004
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie

Post autor: Starscream » pt 31 sie, 2007

Nosferatu pisze:1.Jak często zagladajac na forum zadajesz sobie pytanie kurka bania znowu masa roboty??
Ani razu, Gdy wchodze mysle sobie, oby ktos napisał jakies durnowate bzdety...zawsze mi to humor poprawia :grin:
Myślisz, Nosferatu, że nie pamiętam, jak pewnego robota mianowałeś medykiem Rewolucji? Kiedy zobaczyłem tego posta, to kąciki moich ust momentalnie poruszyły się ku górze.
I ty możesz przyłączyć się do Rewolucji! Zapisy przyjmuje madrav na PW.

Awatar użytkownika
Nosferatu
MVP Fajnegry
Posty: 2460
Rejestracja: ndz 27 cze, 2004
Lokalizacja: Z nieba:)

Post autor: Nosferatu » pt 31 sie, 2007

Part II

Cel - Plaski
Przyczyna - Udowodnienie małomownosci tyrana
Skutki - Nieodwracalne zmiany w psychice i lekkie lizodupstwo

START - rozmowa odbyta w prz[o]eciagu 30/31 sierpnia

1.Jak często zagladajac na forum zadajesz sobie pytanie: co Ci idioci znowu powypisywali??
<westchnienie>Za często, ale może będzie lepiej, szkoła idzie i może pokemony zajmą się przymierzaniem mundurków.
2.Krotki komentarz polityczny ?? Zaglosujesz na Pis??LiS??
Poprzednio na nich nie głosowałem i tym razem też nie zagłosuje.
3.Wielu ludzi spoza ciekawi Twój stosunek do pieknej i coraz silniejszej grupy rewolucji. Jaki on jest??
Obojętny.Moze lekko jebniety...bywa <smiech>
4.Czy postawa Richiego[obojetniactwo formowe] bardziej Cie denerwuje czy smieszy??
Jakie ma znaczenie moja opinia? Jest taki jaki jest i tyle, ja go nie zmienię.
<westchnienie>
5.Uwazasz za sluszne zadanie uwolnienia rekina Kubala w oceanarium w Australi ??
<tu bez chwili zadumy>
Jak najbardziej.
6.Plaski, plaski !!??!! jaki on jest .czyli slow kilka o sobie
Spytaj się kogoś kto mnie zna. [No i pojechal bo ludzie boja sie autentycznie o nim mowic]
7.Pytanie od sponsora za ile można się z Toba zobaczyc...??nie wiadomo czy chodzi o
pieniadze czy czas

Ja zawsze jestem chętny na spotkania, oczywiście mówimy o tym jak ktoś do krk [krakowa -przyp red.] przyjedzie. Ja problemów robić nie będę, oczywiście mówimy o sytuacji gdy osoba wychodząca z propozycją nie jest neokidem i nie ma 13 lat.
<zadowolenie>
8.Kiedy uznasz ze spełniłeś się i zlikwidujesz strone bądź przekażesz ja mnie??
Nie wiem. Mimo chwiloego braku czasu nie planuje nic ci przekazywać. <poczatkowo bylo pokazywac ot mistrz sie przejezyczyl>
9. Jaki jest Ray w lozku?? [pamiętna wiadomość - skrot - moda tylko przez lozko można zdobyc]
Musiałem być na bani.
10. slowo na niedziele lub pozegnanie
16:59 2007-08-31 16:59 2007-08-31 [Tu nawet przy calej sympatii nie potrafilem go zrozumiec....ot zdziwaczal lekko pod koniec ale niech to...]
Ostatnio zmieniony pt 31 sie, 2007 przez Nosferatu, łącznie zmieniany 1 raz.
Każdy pozytywny głos się liczy więc wchodzimy i głosjemy
http://studenckihumor.pl/ranking.php?id=904&sort=visitA
------------------------------------------------------
Nigdy nie gadaj z debilem - najpierw zniży Cie do swojego poziomu a potem pokona posiadaną wiedzą!!
---------------------------------------------------
REWOLUCJA

Awatar użytkownika
Starscream
Poeta
Posty: 966
Rejestracja: czw 03 cze, 2004
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie

Post autor: Starscream » sob 01 wrz, 2007

Nosferatu pisze:4.Czy postawa Richiego[obojetniactwo formowe] bardziej Cie denerwuje czy smieszy??
Jakie ma znaczenie moja opinia? Jest taki jaki jest i tyle, ja go nie zmienię.
Przed czterema laty Richiemu groził ban. Ale Płaski dał mu szansę i od postępowania Richiego zależało, czy zostanie on zbanowany, czy nie.
Nosferatu pisze:8.Kiedy uznasz ze spełniłeś się i zlikwidujesz strone bądź przekażesz ja mnie??
Nie wiem. Mimo chwiloego braku czasu nie planuje nic ci przekazywać. <poczatkowo bylo pokazywac ot mistrz sie przejezyczyl>
Taka postawa Płaskiego nie oznacza, że Rewolucja ma się zlikwidować. Miejmy nadzieję, że pewnego pięknego dnia Płaski jednak uzna, że nie ma sił na prowadzenie strony i forum i otrzymamy je w spadku od niego.
I ty możesz przyłączyć się do Rewolucji! Zapisy przyjmuje madrav na PW.

Awatar użytkownika
Nosferatu
MVP Fajnegry
Posty: 2460
Rejestracja: ndz 27 cze, 2004
Lokalizacja: Z nieba:)

Post autor: Nosferatu » ndz 02 wrz, 2007

Dzisiejszy odcinek - moze i specjalny- poświęcony jest osobie ktora pewnie niejednego was wkurzyla swoim nijakoscia uczuciowa i szczerosci wyrazana prostymi formułkami...Jaki jest i jaki ma stosunek do forum zaraz wam zarysuje.........oto i on

PART III
Cel - Richy
Przyczyna - nie zrobie z niego buraka ,nie zrobie z niego buraka, nie zrobie z nego buraka i nie dalo sie
Skutki - dosc miła konwersacja wyrazajaca chyab nic nowego ponad to co znamy...moze sie myle??

Start
1.Jak często zagladajac na forum zadajesz sobie pytanie : pieprzone dupolizy&#8230;co ja tu robie??
<na szybko>W czwartki i wtorki. W weekendy nic nie myśle, a w pozostałe dni zastanawiam się z kogo pośmieje sie dzisiaj.
2.Interesuje Cie polityka?? Zaryzykowal bys i wychowal potomka na polityka??
Nie interesuje. Ale potomek polityk hmm...<błysk w oku drania> Czemu nie? Nie bede musiał pracować przynajmniej...
3.Twoj stosunek[jakże częsty] z grupa r_ewolucja??
Przecież wszyscy wiedzą, ze mnie zadna grupa nie interesuje :]
4.Co wnosisz do tego forum??Humor , inteligencje, poczucie realizmu czy co??
Siebie chyba...
ale co z siebie??
<zaduma>Wewnetrznego ja.
czy uwazasz ze forum to swego rodzaju deska teatralna,co czlowiek to inna rola??
nie
<znowu zaduma>klozetowa to moze i tak ale nie teatralna
<tu ze śmiechem> co człowiek to inna...kupa :P
5.Sadzisz ze dobrze zrobiono uwalniając mala hybryde z koreańskiego zoo????
Jedyna hybryda która znam nie jest legalna w większości krajów tego świata więc... chyba tak.
6.Gdybym był adminem to...
"Nie było by niczego".
a jakies konkretne dekrety w pierwszych godzinach panowania??
Bany dla "przypadkowych" 100 osób, zmiana głownego stylu forum, i baner podrywaczy na stronie głownej. [Tu zboczuszek wychodzi z niego]
7.Zawsze chcialem być w centrum uwagi ...slow kilka o sobie
Lubie piłka nożną... :P
ale czynnie grać czy kibicowac??
Czynnie tylko na hali. Kibicować ofkoz też trzeba. <duma>
Jeżeli Wisła bądź Legia zdobędzie mistrza ucieszy Cie to...To sa dwa kluby ktore jako jedyne moga walczyć o LM??
akurat polska liga mi wysi i powiewa... 0 poziom 0 widowiskowosci 0 czegokolwiek prócz korupcji.
8.Przyzyles formowo wielu userow...kto najbardziej zapadl Ci w pamiec??
volume, mashroom, hajper, peo ... k***a skurcz mnie złapał
Czyli jakas tam pamiec forumowa jest...moze i nas za kilka lat wspomnisz
a co? już odchodzicie :)?
9. Czy glosna sprawa wywalenie Zelka wywołała w Tobie jakiekolwiek uczucie, np. a gdzie tolerancja dla dresow??
Jak najbardziej tak. Tosz to Zelek wprowadził wiele inteligentych dyskusji na temat proporcji mieszania metanaboli z deką durabolin. Tolerować i nie bić! Wolność dla... dla... dobra bez ostatniego hasła :P
Czyli jakby chcial wrocic ze statusem moda to bys go Mu dal??
a ty nie?
srednio
ale jednak
moze w moim przypadku nie [friends tu bi friends]
ale dla wiekszosci bylo by to ostatnie spotkanie z forum [czyt.ban]

<smiech>ostatnie ale jakie fajne!
10. slowo pozegnania ,podsumowania
pa

Pytanie na Dobicie
Czy nie uważasz sie podobny do Hanki Mostowiak??Chodzi mi o metamorfoze...Kiedys tez groziło Ci wyrzucenie , teraz jakby przystopowales..
bardziej do eleonory gabriel
Każdy pozytywny głos się liczy więc wchodzimy i głosjemy
http://studenckihumor.pl/ranking.php?id=904&sort=visitA
------------------------------------------------------
Nigdy nie gadaj z debilem - najpierw zniży Cie do swojego poziomu a potem pokona posiadaną wiedzą!!
---------------------------------------------------
REWOLUCJA

Awatar użytkownika
zelek31
Poeta
Posty: 717
Rejestracja: pn 07 sie, 2006
Lokalizacja: Opole

Post autor: zelek31 » ndz 02 wrz, 2007

Nosfer, może teraz czas na cel: zelek31?
Rewolucja jest blisko... na ulice wyjdą dzieci...

Awatar użytkownika
Starscream
Poeta
Posty: 966
Rejestracja: czw 03 cze, 2004
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie

Post autor: Starscream » ndz 02 wrz, 2007

zelek31 pisze:Nosfer, może teraz czas na cel: zelek31?
Dobry pomysł, a potem przyjdzie kolej na mnie, dobra?
I ty możesz przyłączyć się do Rewolucji! Zapisy przyjmuje madrav na PW.

Awatar użytkownika
Nosferatu
MVP Fajnegry
Posty: 2460
Rejestracja: ndz 27 cze, 2004
Lokalizacja: Z nieba:)

Post autor: Nosferatu » pn 03 wrz, 2007

Czas na troszke zadumy i inteligencji...Do spotkania z nim musiałem sie 2 dni przygotowywać<zart>...rozmowca ciężki, zaczynać z nim to tak jakby wstać kiedy z CKM-u do nas naparzają, niepohamowany szyderca no i członek zacnej grupy

PART IV
Cel - XUL
Przyczyna - zagłębić się w psychike bravehearta wśród rewolucjonistów
Skutki - Do dzisiaj tzresa mi się usta i komp wiesza...innych konsekwencji sie nie dopatrzylem

START
1.Jak często zagladajac na forum myslisz sobie pytanie: Komu dzisiaj dopier[dziele]****?? [tu pije do atakow na zelka]
Szczerze powiedziawszy - nie zależy mi na tym by wchodząc na forum komuś dogryśc - bardziej zależy mi na tym się sie troche tak podrażnić. - Żelek to wyjątek od reguły. Musiałem stłamić jego ego. Straszny Koleś jednym słowem ;)
Czyli poczuwasz sie do miana seciuruty tego forum??wkoncu mowisz Musialem stłamsić jego ego...
Nie. Istnioło bezemnie - istnieje - nawet jak żadziej zaglądam. Aczkolwiek - trzeba przyznać że każdy z rewolucji wnosi coś innego do tego forum - secyfik klimat you know :D. Co do żelka - bardziej kierowałem sie prywatnymi oddczuciami - koleś strasznie mnie irytował. Zbyt często śmiałem się z niego do łez- jeśli był by na nim dalej pewnie bym się odwodnił <HAHA>
Ostatnie pytanie bezposrednio do waszej wasni z zelusiem : czy przyczyna byl moze pamietny PW z grozbami od niego??
NIgdy nie dostałem od niego wiadomości na pw ,chodz bardzo czekałem - miałem ochote powyzwyać się jak gówniarze z podstawówki XD. A tak poważnie - strasznie wkurzyła mnie jego dwu licowosć - dobrze płaski zrobił że mu PW zablokował.
2.Pojdziesz na ponoc pazdziernikowe wybory??blizej Ci do Kononowicza czy Kwasniewskiego??
Szczerze - bluzgam na nich wszystki - więc ciezko mi będzie zdecydować na kogo będe głosował - być może z Żoną zrobimy coś takiego. Będę miał minute na przeklinanie na nich - wszystko nagramy na taśme. Im mniej będe Kur**ał tym lepiej dla kandydata :)
3.Wielu ludzi ciekawi jakie korzyści ma dla Ciebie przynależność do rewolucji
Heh - szczerze ,musiałem sie pobawić w obalenie władzy - płaski daje mi ost'y i Ciągle mnie upomina. Musiałem mu sie odgryśc i pokazać że jestem przeciw niemu. Korzyścią jest napewno także sen o piwie - a raczej jego całych beczkach. Bo Wiem zę grupe w przyszłosci nas to czeka.
4.Uwazasz ze Richy przyłączy się kiedykolwiek do naszej wspanialej grupy&#8230;Uwazasz ze co moglby wnieść??
Richy - to gość na swoim miejscu ,nie wyobrażam sobie żę mógł by zmienić swoje stanowisko. To by go nieco zgubiło i zmieniło (wypadek pod prysznicem mógł by nieco w nim pomieszać). Ale raczej nie jest on dla mnie osobą która zmienia błyskawicznie poglądy. A gdyby ponieść się wodzą fantazji - Richy wniósł by powage. musilibysmy troche wypoważnieć - obalił by forum w 3 dni a potem rewolucja nie miała by gdzie przebywać :)
czyli potencjalny przywodca nam wby wyrosl??
5.Myslisz ze jak proponuje jeden z posłów Kazachstańskich osłą powinny przysługiwać czesciowe prawa ludzkie????
Iście pasuje tu przykład żelka - rodzice mu kupują jedzenie,ma auto ,ćwiczy - czyli osły już mają takie prawo =P
Żelek wkomponował się w to pytanie jak papier w pupe :P
6.Moj pomysl na obalenie plaskiego&#8230;.moje spostrzeżenia na jego temat..
Zadajemy mu ciągłą ,długą ,dolesną śmierć. Jeśli nie ma dostępu do banku krwi to pewnie sie kiedys wykrwawi :P<smiech>
Co do plaskiego - nie znam go praktycznie wcale żadko co się odzywa - nawet nie przypominam sobie wymiany zdań mojej i jego ,wiec chyba prosi się o obalenie :)
czyli wierzysz w powodzenie rewolucji??
Jak najbardziej
Tyle że (MRY OKIEM) my mu tak specjalnie - jak ten AIDS działamy :P
7.Chcialbym być funny men - czyli o sobie slow kilka
Mam Żone - którą bardzo mocno kocham - jeśli ktoś chce naprawde wiedzieć o mnie niechaj pyta Jej. Moge powiedzieć napewno że jestem wredynm szydercą - ciekawe kiedy znajdzie się tkos kto mnie zgasi :) Chociaż jestem zbyt egoistycznym i pysznym draniem na tymforum :D
Czyli umowilbys sie na czat ze zbokami szydercami ktorzy chca sie tylko gasic??
Szczerze - nie - mam swój włąsny obraz świata i religi itp. Atakuje tylko najczulsze punkty - i nie za wszelką cene. To tak jak by dać kibolą karabiny by sie wybili - założe się ze by stwierdzili że to traci klimat :D
I nie ma sie z tego minimalnych dla ducha korzyści :P
8.Co Cie trzyma przy formowym łożu &#8230;.jakie rzeczy zaważyły że udzielasz się i będziesz udzielal na tym forum??
Hmm - UCiex <smiech> szczerze. Fajnie się czyta wasze wypociny. Jest to jedyne forum na którym się tak długo utrzymałem - wy naprawde wiecie że z wieloma rzeczami ja tylko żartuje ;)
9. Bulwersuje Cie sprawa RayNora?? [Fakt ze zdobyl moda sypiając z adminem]
Szczerze - nie <smiech> Wielu muzykow i ludzi show biznesu tak zdobywa pozycje. A ze tu jest taki swiat wyzszych swer to było oczywiste i do przewidzenia. Założe sie że żelek też musiał cos zrobić za moda swego dzialu XD
10. slowo do ludu na koniec
Idzcie wszyscy w cholere - tam gdzie psą sraka uszami wychodzi - Kobiety są z wenus a motomyszy z marasa :P
Ostatnio zmieniony pn 03 wrz, 2007 przez Nosferatu, łącznie zmieniany 1 raz.
Każdy pozytywny głos się liczy więc wchodzimy i głosjemy
http://studenckihumor.pl/ranking.php?id=904&sort=visitA
------------------------------------------------------
Nigdy nie gadaj z debilem - najpierw zniży Cie do swojego poziomu a potem pokona posiadaną wiedzą!!
---------------------------------------------------
REWOLUCJA

Awatar użytkownika
madrav
Poeta
Posty: 582
Rejestracja: pt 24 cze, 2005
Lokalizacja: Sodoma

Post autor: madrav » wt 04 wrz, 2007

Istny miod na me zbolale oczy. Bardziej wzruszajace niz show Drzyzgi, bardziej uszczypliwe niz Wojewodzkiego i bardziej za serce sciskajace niz Moda na sukces. Czekam na kolejne epizody show, i mimo, ze nie bywam ostatnimi czasy zbyt czesto na forum, z przyjemnoscia oddam sie jakze podniecajacej lekturze tego tematu :)
uwazaj na wilki, men!
Obrazek

Awatar użytkownika
Nosferatu
MVP Fajnegry
Posty: 2460
Rejestracja: ndz 27 cze, 2004
Lokalizacja: Z nieba:)

Post autor: Nosferatu » wt 04 wrz, 2007

&#187;Czas obalic pewne stereotypy a moze i je poglebic...Mowiac miedzy nami moim gosciem byl czlowiek dziwny....z jednej strony czlowiek ciezki i to moze doslownie... z drugiej niezwykle uprzejmy i przejmujacy...co prawda niektore zagrywki sa ze tak powiem ciezkie w odbiorze ale ...zreszta przekonajcie sie sami

Cel - Zelek31
Przyczyna - a nawet wam powiem z ciekawosci
Skutki - miła czasami nawet przejmujaca i wzruszajaca rozmowa

START

1.Jak często zaglądając na forum zadajesz sobie pytanie : Zaskoczyć ich czymś czy obrazić kogoś może??
Zawsze nad tym myśle. Wchodzę na forum i patrzę tylko do kogo by napisać w taki sposób, żeby wywiązała się burzliwa dyskusja. Lecz od czasu kiedy odebrano mi moda mniej już sie interesuje forum. Wchodzę, przeczytam tylko parę postów i wychodzę.
wiec jaki wplyw na ciebie wywarlo zabranie moda??
Odebrało mi motywację do udzielania i bycia aktywnym na forum. Wkładałem w nie całe serce, a zostałem potraktowany jak śmieć.
A kogo za to obarczasz wina??
Moda odebrał mi plaski, ale główną winą obarczam raynora. To ona ciągle mnie prowokował, rozpoczynał kłótnie, w innych działach blokował moje tematy w których dużo osób się udzielało. To przez niego ciągle były kłótnie na forum, a że on jest dłużej to plaski zdecydował mi odebrać moda.
a gdyby byl krocej "stazowo" myslisz ze wygralbys walke z nim i ray stracilby moda??
Jestem o tym przekonany w 68%. Po prostu Raynor ma zbyt dużą liczbę postów i zbyt długi staż, dlatego nie miałem szans wygrać. On sam dostał kiedyś ostrzeżenia, też nie jest święty. Myśle, że poczuł że jego pozycja jest przeze mnie zagrożona dlatego chciał się mnie pozbyć.
2.Uważasz ze masz świadomość polityczna??Zaglosujesz za Giertychem??
Tak [zaskoczyl mnie ta krotka i jakze szybka wypowiedziana sentecja he he]
3.Dwa powody przez które uważasz ze z grupa r_ewolucja obejmie/przejmie forum??
a czemu od razu zakładasz że tak uważam? Ale dobra niech będzie... Pierwsze to dlatego że nosfer jest przywódcą, Drugi to dlatego, że mieliscie kiedyś takiego członka zelek31.
4.Lubie być w centrum uwagi...;czyli jaki jest Zelek ,przybliż nam swoja sylwetkę
19-stoletek co wygląda jak nakoksowana świnia co wygląda na 25 lat.[piekna samokrytyka - za to go prawie pokochalem] A tak na poważnie to jestem spokojnym chłopakiem, który lubi ćwiczyć, dorabiam sobie na ochronie w protectorze i wożąc prostytutki. Czuły, wrażliwy i niesamowicie inteligentny. Wiele osób myśli że jestem jakimś bezmózgiem, ale ja chce w życiu naprawdę coś osiągnać, być kimś, grubą rybą biznesu.
nielagalnego biznesu??
jakie kroki czynisz zeby byc kims w biznesie??
nie nie, właśnie wszystko jak najbrdziej legalne
dzięki giertychowi zdałem maturę i wybieram się na studia. Zamierzam je ukończyć, a potem ulokować sie w jakieś dobrze prosperującej zagranicznej firmie lub otworzyć coś swojego
na kierunku ekonomicznym ma sie rozumiec??
Mozna tak powiedzieć. Jest to Politechnika Opolska, kierunek zarządzanie. Mój biznes musi być przynajmniej w 90% legalny, bo wolę żyć nawet na średnim poziomie niż skończyć w puszcze po kilku latach dobrobytu
5.Myslisz ze rząd chiński dobrze zrobił skazując na dożywocie jednorękiego niemowę związkowego z Prowincji Xiang Pej????
Myśle że postąpił odpowienio w 57%.
dlaczego??
nie wiem, taka moja intuicja
6.Moje porządki czyli co zmieniłbym na forum
Zbanował Raynora, a siebie uczynił adminem juniorem. Zrobiłbył mały porządek w działach, pousuwał mało aktywne a porobił inne, które cieszyły by się moim zdaniem dużym zainteresowaniem, dodtałbym też dział Offtopic-sport
7. Jak wpływ na Ciebie wywołała ogólna wrogość do Twojej osoby ze strony forum, ataki Xula, Końcowe zabranie Ci moda??
Nie zniechęcało to mnie. Wręcz walczyłem dzielnie na forum niczym uliczny pies i odpierałem ataki. Nie obchodziła mnie zła opinia na mój temat takich krasnali. Jednek końcowe odebranie moda zniechęciło mnie bardzo do dalszej aktywności na forum.
Czy od dostania moda uzalezniasz swoja obecnosc na forum??
Tu nie chodzi o posiadanie statusu moderatora. Do czasu kiedy go nie miałem byłem bardzo aktwyny. Wreszcie dostałem go i z byle powodu przez Raynora został mi on odebrany. I dlatego tak postąpiłem. Kto daje i zabiera ten się w piekle poniewiera...
CHyba nie chcesz stawiac sprawy ja albo Ray??
Nie nie. Chodziło mi o to żebym dalej miał moderatora tylko w swoim dziale tak jak wcześńiej
A jak odbierales stereotyp jaki byl przez wiekszosc przytaczany [mowa o glupim dresie] ??
Chciałeś ich spotkac na ulicy i dokopać??
Smieszyło mnie to. Ludzie nie wiedzą co piszą. To juz nie te czasy, że jak ktoś ćwiczy na siłowni to ubiera się w dres. Ja nigdy nie ubieram się tak, zazwyczaj sztruksy i bluza, normalnie chodzę ubrany, nie wyróżniam się za bardzo z tłumu. Może jedynie to, że jestem inaczej obciąety i nosze bluze lub kurkte z napisaem pitbull albo lonsdale. Co do wlanie im to nie mam przyjemności w biciu bez powodu jakiś pajaców. Co innego jak ktoś mnie bardzo zdenerwuje.
a duzo razy sie biles o honor??
Może tak: więcej razy o honor kogoś bliskiego niż własny.
czyli ludzie jednak zaczepiaja Cie badz obrazaja...moze i ty nie jestes bez winy??
zdarza się tak ale jak ja idę sam a obok jest grupka cwaniaczków w np. 5-6 osób lub więcej
8.Jak odbierasz osoby innych userow ?? RayNora, Plaskiego, Xula, Nosferatu, Richiego Starscreama i innych userow[przepraszam z gory ze nie wymienilem ale ciezko bylo tak wszystkich];skomentuj każdego kogo chcesz w 1 zdaniu
Raynor - pieprzony drań, który będzie się smarzył w piekle
Plaski - trochę sztywny, ale w końcu to admin
Xul - staruch i mądrala
Nosfer - mój forumowy brat, osobą ktora najbrdziej lubię na forum
Richy - dziwak, choć interesuje się sportem
Starscream - jak dla mnie to chyba jakiś gej
9. Uwazasz ze to forum może się dobrze bawic?? Mozna je rozkręcić?? NA Twoim temacie ze zdjęciami tylko Ty czynnie się udzielałeś[dales fote]
Niby tak, ale z każdym postem wszystko szło do przodu. Gdyby ten temat nie został zamknięty to myśle że by się rozkręcił. Potrzeba było tylko tego żeby choć jedna osoba oprócz mnie wkleiła swoją fotkę. Potem poszłoby już z górki. To forum napewno da się rozkręcić. Idzie zima, więc więcej osób bedzie siedzieć przy kompach
10. slowo na odchodne
Rewolucja jest blisko. Uważajcie synowie i córki, gdyż jeszcze powroce na forum w wielkim stylu.
Każdy pozytywny głos się liczy więc wchodzimy i głosjemy
http://studenckihumor.pl/ranking.php?id=904&sort=visitA
------------------------------------------------------
Nigdy nie gadaj z debilem - najpierw zniży Cie do swojego poziomu a potem pokona posiadaną wiedzą!!
---------------------------------------------------
REWOLUCJA

Awatar użytkownika
zelek31
Poeta
Posty: 717
Rejestracja: pn 07 sie, 2006
Lokalizacja: Opole

Post autor: zelek31 » wt 04 wrz, 2007

Co do pytania o Giertycha to napisałem jedynie "tak" gdyż miałem problemy z gadu-gadu. Zagłosowałbym na niego z tego powodu, że dzięki niemu jest amnestia maturalna a tym samym nie mam roku w plecy.
Rewolucja jest blisko... na ulice wyjdą dzieci...

Awatar użytkownika
Uciex
Poeta
Posty: 192
Rejestracja: czw 23 cze, 2005
Lokalizacja: Bełchatów
Kontakt:

Post autor: Uciex » śr 05 wrz, 2007

Nosferatu pisze:8.Co Cie trzyma przy formowym łożu &#8230;.jakie rzeczy zaważyły że udzielasz się i będziesz udzielal na tym forum??
Hmm - UCiex <smiech> szczerze
No nie gadaj :> to taki żart? nie wiedziałem że będę motywatorem żeby ktoś tu został? Chodzi Ci XUL'u może o nasze zatargi dawniej? bo zainteresowało i zdziwiło mnie to...

Tak dodam od siebie że gdyby zelek31 to bym na to forum pewnie nawet nie wchodził. Zawsze interesowały mnie jego posty i co z tego wyniknie :) Nigdy go nie krytykowałem bo jest osobą oryginalną i dlatego niedocenianą :) Jest jaki jest... ale z pewnością osoba nieprzeciętna, różniąca się od nas wszystkich szarych użytkowników... to takie moje post scriptum (troche nie weim czemu to tu napisałem, ale chciałem to z siebie wydusić) :)
Ostatnio zmieniony śr 05 wrz, 2007 przez Uciex, łącznie zmieniany 1 raz.
TOP 5 OF WEEK
Obrazek

Awatar użytkownika
RayNor
Przypał
Posty: 2413
Rejestracja: pt 13 gru, 2002
Lokalizacja: Biała Nyska

Post autor: RayNor » śr 05 wrz, 2007

Rozwaliła mnie ta ostatnia.. spowiedź :D Kurna chyba się wzruszyłem :( Hlip.. Nawet nie wiecie jak fajnie jest czytać txt gdzie osoba tak często dobrze o Tobie pisze (czyli o mnie :mrgreen: ) Hlip Uwielbiam być w centrum uwagi :D W końcu zostałem doceniony <jupi>
[center]Wasz ukochany MORDEK :D
Żeby mi się chciało tak, jak mi się nie chce!

Ide sie pochlastać za debilność userów!

ODPOWIEDZ