Czy was wkurza też, że ktoś bluzga stare i jare gry?

Czyli wszystko co nie pasuje do powyższych kategorii

Moderator: RayNor

User avatar
macciekk21
Poeta
Posts: 637
Joined: Wed 29 Mar, 2006

Post by macciekk21 » Sun 06 May, 2007

Wkurza że po prostu masakra.............
Lista gier co mam na kompie
TR3,TR5, HoMM2, M&MVII, Zoo Tycoon, RollerCoaster Tycoon.
Same stare tytuły. Ale jak słysze, że ktoś bluzga na moje ukochane HoMM lub M&M to mnie krew zalewa.

Głupotą jest też kupowanie co roku np. nowej fify <- przecież co roku to samo wychodzi, tyle ze po liftingu.

Trzymajcie się Bracia, gracze w stare gry ;) .
Idę do piwnicy po "Kompot". Będziemy tych złych nim polewać :P.

User avatar
Telomo
Poeta
Posts: 483
Joined: Sat 30 Sep, 2006
Location: Opole
Contact:

Post by Telomo » Sun 06 May, 2007

ty jeden titi! Ten wszechpotężny artefakt marnować na nich!? To już mi przyślij.
http://ja.gram.pl/Telomo

wpadki gramowiczów i o ciekawym projekcie: Future Null. Darmowy RTS w postapokaliptycznym świecie.

User avatar
macciekk21
Poeta
Posts: 637
Joined: Wed 29 Mar, 2006

Post by macciekk21 » Sun 06 May, 2007

Eee.....
O kompocik chodzi? ;)

User avatar
Qtors
Poeta
Posts: 309
Joined: Thu 02 Jun, 2005
Location: Wągrowiec

Post by Qtors » Sun 06 May, 2007

Płaski mam prośbę- wykombinuj w ustawieniach coś dzieki czemu nie będe widział postów userów poniżej 14 roku życia:)
A co do tematu- nie wypowiadam się bo po co:)
Gram w stare gry dla siebie a nie jak inni- "gram w fifę bo inni grają".

pozdro miśki:*

User avatar
Telomo
Poeta
Posts: 483
Joined: Sat 30 Sep, 2006
Location: Opole
Contact:

Post by Telomo » Mon 07 May, 2007

mój kumpel ma fife (playstation 2) i tak czasami se gram z nim, gra nudna jak flaki :/ tylko kopiesz i kopiesz ;/ nie wiem co niektórzy w tym widzą. I tak chodzi o kompocik, już lepiej ich coca~colą ich polewać :-] A i wiecie, że na tym forum odreagowuje sobie dzień z moją klasą w szkole (no dobra cały rok..) I tak patrzyłem przed chwilą na stare posty (moje) i dziwie się wam, że już wtedy mnie nie wykopaliście ;-> (z forum rzecz jasna) a jak tam chcesz to nie czytaj moich postów, co Ci tam :P Jakoś tak nie żądam świadomości innych iż jestem tu, po prostu kiedyś grałem w tibię i oto skutki.

[ Dodano: Pon 07 Maj, 2007 ]
mówię ja wam, w tibie nie grajcie bo wam tylko zaszkodzi!
http://ja.gram.pl/Telomo

wpadki gramowiczów i o ciekawym projekcie: Future Null. Darmowy RTS w postapokaliptycznym świecie.

User avatar
Nosferatu
MVP Fajnegry
Posts: 2460
Joined: Sun 27 Jun, 2004
Location: Z nieba:)

Post by Nosferatu » Wed 09 May, 2007

ja tam nie grywam teraz jak kiedys[kiedy mialem zloma nie kompa] w stare gry ale powiem tak:
stare gry sa interesujace glownie dzieki temu ze poruszaja niespotykane tematy [simearth?? , dead&Live, simwolf] ,ale juz idzie zauwazyc ze technika idzie naprzod bo gierki flashowe nawiazuja juz chyba do wszystkich dziedzin
Każdy pozytywny głos się liczy więc wchodzimy i głosjemy
http://studenckihumor.pl/ranking.php?id=904&sort=visitA
------------------------------------------------------
Nigdy nie gadaj z debilem - najpierw zniży Cie do swojego poziomu a potem pokona posiadaną wiedzą!!
---------------------------------------------------
REWOLUCJA

User avatar
Jazzwhisky
Poeta
Posts: 113
Joined: Mon 25 Sep, 2006
Location: Lublin/Puławy
Contact:

Post by Jazzwhisky » Wed 09 May, 2007

Dwie dygresje:
Ze sportowych serii EA imho najlepiej spisują się chyba te mniej popularne, NFL i NHL, w które mógłbym ciupać niemal bez końca :)
A tak z innej beczki, ja już właściwie w starocie nie grywam (wszystko co kocham już wymęczone straszliwie), ale właśnie na NDSa zaczęły wychodzić reedycje takich pecetowych\amigowych tytułów jak Theme Park czy Settlers. A w drodze m.in. takie hity jak Jagged Alliance czy Civilization. Przenośne niebo w kieszeni.
"I thought what I'd do was, I'd pretend I was one of those deaf-mutes."
Image

User avatar
XUL
Poeta
Posts: 560
Joined: Wed 19 Oct, 2005
Location: Mroczne coś tam

Post by XUL » Fri 11 May, 2007

yhh a ja mam to tam gdzie slonce nie dochodzi (czyli ciemna strona ksiezyca) swoja droga przylanczam sie do idei "nie widzenia" postow (l)userow ponizej 14 roku zycia....
Czas przemyśleń i rozważań

User avatar
Starscream
Poeta
Posts: 966
Joined: Thu 03 Jun, 2004
Location: Siemianowice Śląskie

Post by Starscream » Wed 30 May, 2007

Serię GTA darzę takim sentymentem, że gdy ktoś na nią bluzga, to mnie krew zalewa i mam ochotę tego kogoś posiekać na kawałki. Nowe gry nie zapewniają tak wielkiej grywalności i klimatu, co stare. Jak widać, nie wszyscy zdają sobie z tego sprawę (jak na przykład zelek31 - przepowiadał rychły koniec strony Fajne Gry w dobie systemu Windows Vista, co oczywiście użytkownicy forum wyśmiali).
I ty możesz przyłączyć się do Rewolucji! Zapisy przyjmuje madrav na PW.

User avatar
Telomo
Poeta
Posts: 483
Joined: Sat 30 Sep, 2006
Location: Opole
Contact:

Post by Telomo » Wed 30 May, 2007

ta gta lubię (czasami w jedynkę i dwójkę pojeździć można ;P), lecz bardziej przypadają mi do gustu późniejsze odsłony serii (Gta3, Vice City i SA, nie nie dla tego wy jedni...)
http://ja.gram.pl/Telomo

wpadki gramowiczów i o ciekawym projekcie: Future Null. Darmowy RTS w postapokaliptycznym świecie.

User avatar
Starscream
Poeta
Posts: 966
Joined: Thu 03 Jun, 2004
Location: Siemianowice Śląskie

Post by Starscream » Sun 24 Jun, 2007

Nosferatu wrote:gierki flashowe nawiazuja juz chyba do wszystkich dziedzin
Masz rację. Pamiętam grę we Flashu, która polegała na tym, aby zabić szkolnego zabijakę. Nawiązuje ona do masakr w Columbine i Blacksburgu.
I ty możesz przyłączyć się do Rewolucji! Zapisy przyjmuje madrav na PW.

User avatar
zelek31
Poeta
Posts: 717
Joined: Mon 07 Aug, 2006
Location: Opole

Post by zelek31 » Mon 25 Jun, 2007

Do starych gier dosowych mam ogromny szacunek i sentyment, ale gry flashowe w 99% przypadków oceniam jako totalne badziewie.
Rewolucja jest blisko... na ulice wyjdą dzieci...

User avatar
XUL
Poeta
Posts: 560
Joined: Wed 19 Oct, 2005
Location: Mroczne coś tam

Post by XUL » Mon 25 Jun, 2007

Starscream wrote:Masz rację. Pamiętam grę we Flashu, która polegała na tym, aby zabić szkolnego zabijakę. Nawiązuje ona do masakr w Columbine i Blacksburgu.
Hmmm swiat sie robi taki ze lubi przelamywac tabu - i coraz czesciej w showbizenesie rzadza co to nowe lepsze srodki nowego rodzaju orzrywki - smiania sie z masakry i terroru. Teooretycznie spoleczenstwo bardziej wyluzowane to i ma mniej frustracji - tyle ze teoria obejuje ogol a dobry smak i rozwuj psychiki to indywidualnosc.
Co do "flaszow" gdy by nie te wirusy to mozna by bylo czasem pogmyrac. Ale ja sie boje AIDS i HIV'a - zoltaczki tez sie boje - EJJJJ Przybij z gory ,z dolu WHO YEAH!
Last edited by XUL on Mon 25 Jun, 2007, edited 1 time in total.
Czas przemyśleń i rozważań

User avatar
Starscream
Poeta
Posts: 966
Joined: Thu 03 Jun, 2004
Location: Siemianowice Śląskie

Post by Starscream » Fri 17 Aug, 2007

Telomo wrote:Warcraft'ie
Warcrafcie - taka jest polska gramatyka.
zelek31 wrote:Do starych gier dosowych mam ogromny szacunek i sentyment
Jaki obłudnik... Najpierw zapowiada rychły upadek Fajnych Gier w wyniku rozwoju technologii, a teraz mówi, że ma sentyment i szacunek do gier DOS-owych.
I ty możesz przyłączyć się do Rewolucji! Zapisy przyjmuje madrav na PW.

User avatar
Telomo
Poeta
Posts: 483
Joined: Sat 30 Sep, 2006
Location: Opole
Contact:

Post by Telomo » Sat 18 Aug, 2007

Starscream czyli taka polska gramatyka, czyli gramy w Trzęsienie, Kontr-atak, Bohaterów miecza i magi :) polska gramatyka nie? Dla mnie Warcraft to warcraft'ie a nie jakieś na siłe dodawanie polskiego odpowiednika, trza to jeszcze przetłumaczyć. Z resztą takie coś nie ma większej różnicy. Tak jak byś napisał Samuela dom jest duży chociaż powinno być Samuel'a dom jest duży.
http://ja.gram.pl/Telomo

wpadki gramowiczów i o ciekawym projekcie: Future Null. Darmowy RTS w postapokaliptycznym świecie.

Post Reply