CZas na zmiany - REWOLUCJA

Czyli wszystko co nie pasuje do powyższych kategorii

Moderator: RayNor

Czy uda sie obalić plaskiego??

Tak,nie mam nic przeciwko
27
57%
Nie,nie mam nic przeciwko
20
43%
 
Liczba głosów: 47

Awatar użytkownika
zelek31
Poeta
Posty: 717
Rejestracja: pn 07 sie, 2006
Lokalizacja: Opole

Post autor: zelek31 » wt 26 cze, 2007

Smieszne obliczenia
Rewolucja jest blisko... na ulice wyjdą dzieci...

Awatar użytkownika
Growlithe
Poeta
Posty: 756
Rejestracja: pt 30 gru, 2005
Lokalizacja: z kątomierza
Kontakt:

Post autor: Growlithe » wt 26 cze, 2007

dorzuć swoje50 gr.!!! za maksymalnie 998 miliardów lat r_ewolucja się UDA!
Obrazek
Obrazek
Obrazek

warstwa społeczna z której wywodzi się ... - niewystarczająco niska, aby nie być jeszcze niżej :P

Awatar użytkownika
Nosferatu
MVP Fajnegry
Posty: 2460
Rejestracja: ndz 27 cze, 2004
Lokalizacja: Z nieba:)

Post autor: Nosferatu » wt 26 cze, 2007

growli growli ale ty pesymista...juz dostajemy kase z reklam jeszcze niedlugo bedziemy walczyc o 65% tej kasy a potem forum jest nasze...wiec nie fikaj.....ach to beda piekne dni ,naprawde piekne dni szalalalalaal lalal laa.......

a o browary sie ne martw....madrav ma ponoc 4 z rzedu urodziny wiec on zaopatrza nas w alkochol....

a i juz niedlugo nowosc... prawdziwe zdjecia z imprez rewolucji..[bo ponoc niektorzy mowia ze to fikcyjne imprezy - opisy moze tak ale imprezy nie] juz niedlugo ktos od nas [moze ja] uchyli rabka tajemnicy gdzie i jak nas mozna zastac co kto lubi i wogole

wogole jako wasz idol planuje cos ekstra na wakacje...pewnie sie wam spodoba....le wszystko w swoim czasie...
Każdy pozytywny głos się liczy więc wchodzimy i głosjemy
http://studenckihumor.pl/ranking.php?id=904&sort=visitA
------------------------------------------------------
Nigdy nie gadaj z debilem - najpierw zniży Cie do swojego poziomu a potem pokona posiadaną wiedzą!!
---------------------------------------------------
REWOLUCJA

Awatar użytkownika
zelek31
Poeta
Posty: 717
Rejestracja: pn 07 sie, 2006
Lokalizacja: Opole

Post autor: zelek31 » wt 26 cze, 2007

Ej kurna wy poważnie dostajcie coś z tego forum od plaskiego?
Rewolucja jest blisko... na ulice wyjdą dzieci...

Awatar użytkownika
madrav
Poeta
Posty: 582
Rejestracja: pt 24 cze, 2005
Lokalizacja: Sodoma

Post autor: madrav » wt 26 cze, 2007

ja nic nie dostalem :neutral: malo tego musialem zaplacic 50zl aby moc sie zarejestrowac na tym czaderskim forum... do tego musze co jakis czas klikac we wszystkie bannery reklamowe, bo plaski powiedzial ze jak nie bede to mnie zbanuje :(
uwazaj na wilki, men!
Obrazek

Awatar użytkownika
Nosferatu
MVP Fajnegry
Posty: 2460
Rejestracja: ndz 27 cze, 2004
Lokalizacja: Z nieba:)

Post autor: Nosferatu » wt 26 cze, 2007

a mi srednio na miecha wpada ok 3200 zeta z forum a bede sie bil jak o pierwiastek o 5 tysa....to wszystko zalezy jak zagadasz z plaksim
Każdy pozytywny głos się liczy więc wchodzimy i głosjemy
http://studenckihumor.pl/ranking.php?id=904&sort=visitA
------------------------------------------------------
Nigdy nie gadaj z debilem - najpierw zniży Cie do swojego poziomu a potem pokona posiadaną wiedzą!!
---------------------------------------------------
REWOLUCJA

Awatar użytkownika
zelek31
Poeta
Posty: 717
Rejestracja: pn 07 sie, 2006
Lokalizacja: Opole

Post autor: zelek31 » wt 26 cze, 2007

Coś nie chce mi się wierzyć. Napisz mi na PW jak to jest naprawdę.
Rewolucja jest blisko... na ulice wyjdą dzieci...

Awatar użytkownika
macciekk21
Poeta
Posty: 636
Rejestracja: śr 29 mar, 2006

Post autor: macciekk21 » wt 26 cze, 2007

No dostają? Myślisz, nże nasz wódz moralny kłamie? Może pijaństwo mu obce nie jest... ALE KŁAMSTWO? Nie, nie, nie.... niemożliwe.
madrav pisze:jest to spolecznosc zamknieta, hermetyczna, fanatyczna, wrogo nastawiona do jakichkolwiek nowosci, aby tam sie dostac, trzeba przejsc klika prob, spedzic miesiac w szafie oraz wygrac z wodzem tejze spolecznosci w pasjansa i dwa ognie.

(...)

na czas dyzuru w szafie nick na forum zmienia kolor na zielony
Zeluś w szafie! Co za awans!
Ostatnio zmieniony wt 26 cze, 2007 przez macciekk21, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
RayNor
Przypał
Posty: 2413
Rejestracja: pt 13 gru, 2002
Lokalizacja: Biała Nyska

Post autor: RayNor » wt 26 cze, 2007

Zeluś w szafie! Co za awans!
Ja wychodze......
[center]Wasz ukochany MORDEK :D
Żeby mi się chciało tak, jak mi się nie chce!

Ide sie pochlastać za debilność userów!

Awatar użytkownika
zelek31
Poeta
Posty: 717
Rejestracja: pn 07 sie, 2006
Lokalizacja: Opole

Post autor: zelek31 » wt 26 cze, 2007

Gdzie ty wychodzisz?? Wracaj tu łotrze. :mrgreen:
Rewolucja jest blisko... na ulice wyjdą dzieci...

Awatar użytkownika
Growlithe
Poeta
Posty: 756
Rejestracja: pt 30 gru, 2005
Lokalizacja: z kątomierza
Kontakt:

Post autor: Growlithe » śr 27 cze, 2007

zelek31: pójdź go poszukaj....
Obrazek
Obrazek
Obrazek

warstwa społeczna z której wywodzi się ... - niewystarczająco niska, aby nie być jeszcze niżej :P

Awatar użytkownika
Nosferatu
MVP Fajnegry
Posty: 2460
Rejestracja: ndz 27 cze, 2004
Lokalizacja: Z nieba:)

Post autor: Nosferatu » sob 30 cze, 2007

nie robimy syfu w tym temacie....bo ubije jak psa tyrana...upsss mialem nie mowic....
oglaszam nowy konkurs z nagrodami[w swoim czasie] ......kto wymysli inteligentna ksywke na plakskiego aby go pocisnac i nie urazic

START
Każdy pozytywny głos się liczy więc wchodzimy i głosjemy
http://studenckihumor.pl/ranking.php?id=904&sort=visitA
------------------------------------------------------
Nigdy nie gadaj z debilem - najpierw zniży Cie do swojego poziomu a potem pokona posiadaną wiedzą!!
---------------------------------------------------
REWOLUCJA

Awatar użytkownika
Growlithe
Poeta
Posty: 756
Rejestracja: pt 30 gru, 2005
Lokalizacja: z kątomierza
Kontakt:

Post autor: Growlithe » sob 30 cze, 2007

pŁaski
Obrazek
Obrazek
Obrazek

warstwa społeczna z której wywodzi się ... - niewystarczająco niska, aby nie być jeszcze niżej :P

Awatar użytkownika
Telomo
Poeta
Posty: 483
Rejestracja: sob 30 wrz, 2006
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Telomo » wt 03 lip, 2007

iksaŁp

PS.

Może zrobimy sesje RPG o tematyce rewolucji na forum? Mogę się tym zając, przygotowanie takiej sesji wiele nie zajmuje.
http://ja.gram.pl/Telomo

wpadki gramowiczów i o ciekawym projekcie: Future Null. Darmowy RTS w postapokaliptycznym świecie.

Awatar użytkownika
Growlithe
Poeta
Posty: 756
Rejestracja: pt 30 gru, 2005
Lokalizacja: z kątomierza
Kontakt:

Post autor: Growlithe » czw 05 lip, 2007

najlepiej jednak będzie nazwać plaskiego: zelek32!
___________________________________________________________

Jako, że Nosfer nie długo kończy 20 (dwadzieścia/twenty/zwanzig/двадсать) musimy sporządzić mixturę na pozbawienie go chociaż jednego punktu ostrzeżeń :)
no i oczywiście na objęcie władzy na tym forum ;)
Ostatnio zmieniony śr 11 lip, 2007 przez Growlithe, łącznie zmieniany 2 razy.
Obrazek
Obrazek
Obrazek

warstwa społeczna z której wywodzi się ... - niewystarczająco niska, aby nie być jeszcze niżej :P

ODPOWIEDZ