x czy y

Czyli wszystko co nie pasuje do powyższych kategorii

Moderator: RayNor

User avatar
XUL
Poeta
Posts: 560
Joined: Wed 19 Oct, 2005
Location: Mroczne coś tam

Post by XUL » Sun 23 Mar, 2008

Wór bo moge sobie do niego złapać szczura

Bufory czy zaciecie przy goleniu ? :D
Czas przemyśleń i rozważań

User avatar
Richy
Przypał
Posts: 1786
Joined: Sun 08 Dec, 2002
Location: Z Twojej piwnicy >=]

Post by Richy » Tue 25 Mar, 2008

Zaciecie przy goleniu ale tylko maszynka elektryczna ;p


Urodzic sie zeletyna czy nie rodzic sie wogole?
Metal Gear Solid 3: Snake Eater - W tę gre sie nie gra... Tę gre się przeżywa...
Image

User avatar
Nosferatu
MVP Fajnegry
Posts: 2460
Joined: Sun 27 Jun, 2004
Location: Z nieba:)

Post by Nosferatu » Wed 26 Mar, 2008

nie urodzić sie wcale ---- jak czlowiek moglby tak zyc??


Zyc jak zeletyna czy poplenic samobojstwo??

ps.co to zeletyna??he he
Każdy pozytywny głos się liczy więc wchodzimy i głosjemy
http://studenckihumor.pl/ranking.php?id=904&sort=visitA
------------------------------------------------------
Nigdy nie gadaj z debilem - najpierw zniży Cie do swojego poziomu a potem pokona posiadaną wiedzą!!
---------------------------------------------------
REWOLUCJA

User avatar
hellcabber
Poeta
Posts: 280
Joined: Wed 17 Jan, 2007
Location: Bytom

Post by hellcabber » Wed 26 Mar, 2008

poplenic samobojstwo
"wstęp wzbroniony" czy "wyjścia nie ma" ?
to drinkin' some or to drinkin' little some more ?

User avatar
Growlithe
Poeta
Posts: 756
Joined: Fri 30 Dec, 2005
Location: z kątomierza
Contact:

Post by Growlithe » Thu 27 Mar, 2008

"wstęp wzbroniony" - i tak wejdę z możliwością wyjścia ;d

Koktail czy cock? xD
Image
Image
Image

warstwa społeczna z której wywodzi się ... - niewystarczająco niska, aby nie być jeszcze niżej :P

User avatar
XUL
Poeta
Posts: 560
Joined: Wed 19 Oct, 2005
Location: Mroczne coś tam

Post by XUL » Thu 27 Mar, 2008

Koktail z miskow zelowych :lol: xD

Moherowy zelek czy ksiadz zelek ?
Czas przemyśleń i rozważań

User avatar
Qtors
Poeta
Posts: 309
Joined: Thu 02 Jun, 2005
Location: Wągrowiec

Post by Qtors » Fri 28 Mar, 2008

Ksiadz zelek- chociaż współczuję ministrantom- zelek lubi rozdawać podwładnym snikersy;D muhahaha


Być zawieszonym w szkole na 2tygodnie czy zrobić sobie wagary na 2 tygodnie xD

User avatar
Starscream
Poeta
Posts: 966
Joined: Thu 03 Jun, 2004
Location: Siemianowice Śląskie

Post by Starscream » Sat 29 Mar, 2008

Być zawieszonym - no cóż, wszystko odbywa się zgodnie z prawem, no i przynajmniej będziemy mogli odpocząć od tej szkoły.

Arcade czy symulator?
I ty możesz przyłączyć się do Rewolucji! Zapisy przyjmuje madrav na PW.

User avatar
Sony
Poeta
Posts: 391
Joined: Mon 10 Dec, 2007
Location: z kosmosu:))

Post by Sony » Sat 12 Apr, 2008

Arcade, bez powodu :P

Hugo Boss czy AXE xD ?
------------------------------------------------------
Nobody Is Perfect --> My Name Is Nobody
------------------------------------------------------

User avatar
XUL
Poeta
Posts: 560
Joined: Wed 19 Oct, 2005
Location: Mroczne coś tam

Post by XUL » Sun 13 Apr, 2008

AXE - bo wszystkie na mnie lecą - ...muchy :P

Stary Zelek czy zelek 2 ?
Czas przemyśleń i rozważań

User avatar
Starscream
Poeta
Posts: 966
Joined: Thu 03 Jun, 2004
Location: Siemianowice Śląskie

Post by Starscream » Mon 14 Apr, 2008

Zelek 2 - bo nowy i lepszy.

Kod na nieśmiertelność, czy na nieskończoną amunicję?
I ty możesz przyłączyć się do Rewolucji! Zapisy przyjmuje madrav na PW.

User avatar
hellcabber
Poeta
Posts: 280
Joined: Wed 17 Jan, 2007
Location: Bytom

Post by hellcabber » Mon 14 Apr, 2008

godmode

być gorolem czy hanysem ?
to drinkin' some or to drinkin' little some more ?

User avatar
Richy
Przypał
Posts: 1786
Joined: Sun 08 Dec, 2002
Location: Z Twojej piwnicy >=]

Post by Richy » Mon 14 Apr, 2008

gorolem bo hanysy smierdza sadzą

w wyniku wypadku stracić 2 ręce czy 2 nogi?
Metal Gear Solid 3: Snake Eater - W tę gre sie nie gra... Tę gre się przeżywa...
Image

User avatar
Qtors
Poeta
Posts: 309
Joined: Thu 02 Jun, 2005
Location: Wągrowiec

Post by Qtors » Mon 14 Apr, 2008

Stracić kończyny górne: jak policja Cię będzie gonić to nie powiedzą "ręce do góry", chociaż bez nóg tez cię gonić nie bydą:) hehe

ps3 z emulatorem pegazua czy pegazus z emulatorem PS-a3

User avatar
Nosferatu
MVP Fajnegry
Posts: 2460
Joined: Sun 27 Jun, 2004
Location: Z nieba:)

Post by Nosferatu » Tue 15 Apr, 2008

pegazus - mam sentymenta do staroci

kop w dupe czy do dupy??
Każdy pozytywny głos się liczy więc wchodzimy i głosjemy
http://studenckihumor.pl/ranking.php?id=904&sort=visitA
------------------------------------------------------
Nigdy nie gadaj z debilem - najpierw zniży Cie do swojego poziomu a potem pokona posiadaną wiedzą!!
---------------------------------------------------
REWOLUCJA

Post Reply