Ligi Europejskie

Przecież nie można cały dzień siedzieć przed komputerem

Moderator: RayNor

Awatar użytkownika
Richy
Przypał
Posty: 1786
Rejestracja: ndz 08 gru, 2002
Lokalizacja: Z Twojej piwnicy >=]

Ligi Europejskie

Post autor: Richy » pt 29 sie, 2003

Taaa ligi niektĂłre ligi europejskie juÂż grajÂą inne nie. Jakie sÂą wasze typy na zwyciĂŞzcĂłw?Moje to:
:arrow: Niemiecka bundesliga - Bayern lub Bayer
:arrow: Angielska premiership - ManU
:arrow: HiszpaĂąska primera devision - Real Madryt
:arrow: WÂłoska liga - Inter bÂądÂź Juve
:arrow: Portugalska liga - FC Porto
:arrow: Szkocka liga - Celtic
:arrow: Holenderska liga - Ajax bÂądÂź PSV
:arrow: Francuzka liga - nie mam Âżadnego typu
:arrow: Greck liga - jw
:arrow: Belgijska liga - Anderlecht ( :lol: )
Metal Gear Solid 3: Snake Eater - W tę gre sie nie gra... Tę gre się przeżywa...
Obrazek

Awatar użytkownika
PeO
Lejtienant
Posty: 712
Rejestracja: wt 17 gru, 2002
Lokalizacja: Kraków

Post autor: PeO » pt 29 sie, 2003

BundesLiga: Bayern Monachium, choĂŚ bardzo bym chciaÂł, Âżeby to byÂła Borussia Dortmund.
PremierLeague: Manchester chyba ju¿ nie jest g³ównym kandydatem do mistrzostwa. Nie zapominaj o Chelsea, która nadal kupuje nowych zawodników. Taki bêdzie mój typ - zapomniana przez lata - Chelsea. ChoÌ kibicujê Liverpoolowi..
Primiera: Real? ChociaÂż wolaÂłbym zobaczyĂŚ na tronie kogoÂś innego. A jeÂśli ktoÂś jest w stanie zagroziĂŚ Realowi, to chyba tylko Valencia, ktĂłra zawsze jest mocna.
SerieA: Juventus Turyn, za ktĂłrego bĂŞdĂŞ trzymaÂł mocno kciuki.
Primiera [Por]: FC Porto. Tutaj chyba nie ma Âżadnych watpliwoÂści.
PremierShip: Glasgow Rangers. Teraz prowadzÂą, a Celtic gÂłupio traci punkty, dlatego myÂślĂŞ, Âże Rangersi juÂż nie stracÂą lidera..
Eredivisie: Ajax. Zdecydowanie wolĂŞ Ajax. Chyba, ze trafi tam.. czarny judasz.
Francja [zapomniaÂłem nazwy]: Lyon. Ewentualnie Marsylia moÂże mu przeszkodziĂŚ.
Grecja [nie znam nazwy]: Panathinaikos, bo Olympiakos chyba juÂż nie bĂŞdzie tak mocny jak w tym sezonie.
Belgia [nia znam/pamiĂŞtam nazwy]: Anderlecht. Tak, zeby nie okazaÂło siĂŞ, Âże WisÂła przegraÂła ze sÂłabym zespoÂłem..

Awatar użytkownika
Fallen One
Poeta
Posty: 897
Rejestracja: czw 26 cze, 2003
Lokalizacja: Gothenburg
Kontakt:

Post autor: Fallen One » sob 30 sie, 2003

BundesLiga: Bayern (strasznie nie lubie tej druzyny - ja rowniez bede kibicowal BvB ale trzeba byc realista)
PremierLeague: Man Utd lub Arsenal - jak zawsze glowni kandydaci. Nie rozumiem troche Abramowicza, ktory zamiast kupic kilku naprawde dobrych zawodnikow, swoj majatek przeznaczyl na kilkunastu zawodnikow przecietnych (jedynie Mutu, Veron, Makelele[wielka strata dla Realu] i Cole byli dobrymi zakupami)
Primera Division: Oczywiscie bede kibicowal Realowi, ale po odejsciu Makelele bedzie bardzo ciezko (wlasciwie to on byl obrona Realu. Carlos i Salgado wybiegali mocno do przodu, a srodek obrony popelnial duzo glupich bledow) Przed sezonem dobrze grala tez Barca.
Premiership: Glagow prowadzi ale nie nalezy ekcewazyc Celiticu
Eredivisie: Hehe czarny judasz.. Ajax powinien wygrac ale PSV bedzie deptal im po pietach
Ligue 1: Lyon (w koncu dostali Elbera), ale bede kibicowal Auxerre
Grecja: Panathinaikos
Belgia: Anderlecht (w koncu prowadzi)

UPDATE: Wlasnie sie dowiedzialem ze do Realu dolaczyl Ayala z Valencii. Jednak nie bedzie tak tragicznie z obrona Realu. :)
UNIA TARNOW- Druzynowy Mistrz Polski 2004 na zuzlu!!!
Tomek, Jacek, Tony, Janusz, Marcin. Pawel, Grzesiek, Robert, Stasiu.. Slava Wam!!!

Awatar użytkownika
RayNor
Przypał
Posty: 2413
Rejestracja: pt 13 gru, 2002
Lokalizacja: Biała Nyska

Post autor: RayNor » wt 02 wrz, 2003

Bundesliga: Bayern Monachium (nienawidze tego zespoÂłu)
PremierLeague: Liverpool (jestem z nimi), albo Manchester United
Primera Division: Real Madryt, nie mam Âżadnej wÂątpliwoÂści
SerieA: Juventus Turyn, drĂłgi bĂŞdzie Milan
Primiera [Por]: FC Porto
Premiership: Glasgow Rangers
Eredivisie: Ajax Amsterdam (jest odmÂłodzony i ma spore szanse na wygrana) lub PSV Eindhoven
Ligue 1: Lyon i nikt inny
Grecja: Panathinaikos (Oli grajjj!)
Belgia: Anderlecht Bruksela
Ekstraklasa: WisÂła KrakĂłw, Amica lub Groclin
[center]Wasz ukochany MORDEK :D
Żeby mi się chciało tak, jak mi się nie chce!

Ide sie pochlastać za debilność userów!

Awatar użytkownika
RayNor
Przypał
Posty: 2413
Rejestracja: pt 13 gru, 2002
Lokalizacja: Biała Nyska

Post autor: RayNor » wt 11 maja, 2004

Koùcz¹ siê ju¿ sezony w ligach, czas najwy¿szy podsumowaÌ ju¿ czêœÌ lig.
Bundesliga: Mistrzem zostaÂł Werder Brema
PremierLeague: Mistrzem zostaÂł Arsenal Londyn
Primera Division: Mistrzem zostaÂła Valencia
SerieA: Mistrzem zostaÂł AC Milan
Primiera [Por]: jeszcze nie wiadomo
Premiership: Glasgow Rangers
Eredivisie: Ajax Amsterdam
Ligue 1: Lyon
Grecja: walka na caÂłego :-)
Belgia: Anderlecht Bruksela
Ekstraklasa: Na 100% mistrzem zostanie WisÂła KrakĂłw
[center]Wasz ukochany MORDEK :D
Żeby mi się chciało tak, jak mi się nie chce!

Ide sie pochlastać za debilność userów!

Awatar użytkownika
Fallen One
Poeta
Posty: 897
Rejestracja: czw 26 cze, 2003
Lokalizacja: Gothenburg
Kontakt:

Post autor: Fallen One » wt 11 maja, 2004

RayNor pisze:Koùcz¹ siê ju¿ sezony w ligach, czas najwy¿szy podsumowaÌ ju¿ czêœÌ lig.
Primera Division: Mistrzem zostaÂła Valencia
Smutny to dla mnie dzien.. :( Boze co z finisz mial Real.. :/ Teraz tylko pozostalo postarac sie aby nas nie przegonila Barca..
RayNor pisze:Primiera [Por]: jeszcze nie wiadomo

Ekstraklasa: Na 100% mistrzem zostanie WisÂła KrakĂłw
Chyba cos Ci sie pokielbasilo.. Rozumiem ze jesli chodzi o Wisle to napisales tu swoja opinie.. (pewnie masz racje).. Ale Portugalia? Porto ma z 12 pktow przewagi nad druga Benfica.. Juz nawet swietowali zdobycie tytulu.. Jak zwykle pomalowali sobie twarze podczas meczu..

Awatar użytkownika
RayNor
Przypał
Posty: 2413
Rejestracja: pt 13 gru, 2002
Lokalizacja: Biała Nyska

Post autor: RayNor » śr 12 maja, 2004

Fallen One pisze:Chyba cos Ci sie pokielbasilo.. Rozumiem ze jesli chodzi o Wisle to napisales tu swoja opinie.. (pewnie masz racje).. Ale Portugalia? Porto ma z 12 pktow przewagi nad druga Benfica.. Juz nawet swietowali zdobycie tytulu.. Jak zwykle pomalowali sobie twarze podczas meczu..
No fakt, mistrzem juÂż zostaÂł FC Porto, ale tobie siĂŞ coÂś pokrĂŞciÂło z tÂą przewagÂą 12 pkt na BenficÂą, bo o ile sobie przypominam to ma 6 pkt przewagi i zostaÂła ostatnia kolejka do koĂąca rozgrywek (sprawdziÂłem) :lol:
[center]Wasz ukochany MORDEK :D
Żeby mi się chciało tak, jak mi się nie chce!

Ide sie pochlastać za debilność userów!

Awatar użytkownika
Fallen One
Poeta
Posty: 897
Rejestracja: czw 26 cze, 2003
Lokalizacja: Gothenburg
Kontakt:

Post autor: Fallen One » śr 12 maja, 2004

12, 6, 40.. Bez roznicy.. fakt ze juz lige wygrali..

ODPOWIEDZ