[2004\2005] Europejskie puchary

Przecież nie można cały dzień siedzieć przed komputerem

Moderator: RayNor

Post Reply
User avatar
RayNor
Przypał
Posts: 2413
Joined: Fri 13 Dec, 2002
Location: Biała Nyska

[2004\2005] Europejskie puchary

Post by RayNor » Thu 14 Aug, 2003

WisÂła zaczeÂła gre w eliminacjacj Ligi MistrzĂłw. W 3r. spotkaÂła siĂŞ z zespoÂłem Anderlechtu i niestety przegraÂła 3:1. Po tym meczu WisÂła ma maÂłeszanse na awans do Ligi MistrzĂłw, ale moÂże zdarzy siĂŞ cud :) . Oby za dwa tygodnie WisÂła zagraÂła lepiej.
Ciekawe kto jest waszym faworytem do wygrania LM 2003/2004?
Last edited by RayNor on Wed 17 Sep, 2003, edited 7 times in total.

User avatar
snoop
Prawie aktywny użytkownik
Posts: 38
Joined: Mon 28 Jul, 2003
Location: BiaÂła Nyska

Post by snoop » Thu 14 Aug, 2003

WisÂła nie awansuje do LM
Wygra Real Madryt
bĂŞde was chciaÂł wszystkich kochaĂŚ!!!

User avatar
Fallen One
Poeta
Posts: 897
Joined: Thu 26 Jun, 2003
Location: Gothenburg
Contact:

Post by Fallen One » Thu 14 Aug, 2003

Wisla nie awansuje choc w rewanzu w Krakowie moze wygrac z 2:1. Lige Mistrzow wygra Real (mam przynajmniej taka nadzieje) choc szanse maja takze Juventus i Man Utd.
P.S. Czy Chelsea bedzie wystepowala w tym roku w LM?
UNIA TARNOW- Druzynowy Mistrz Polski 2004 na zuzlu!!!
Tomek, Jacek, Tony, Janusz, Marcin. Pawel, Grzesiek, Robert, Stasiu.. Slava Wam!!!

User avatar
Richy
Przypał
Posts: 1786
Joined: Sun 08 Dec, 2002
Location: Z Twojej piwnicy >=]

Post by Richy » Thu 14 Aug, 2003

wisÂła buachaha nie ma szans a dlaczego? Bo sprzedaÂła to co miaÂła. WidzieliÂście jak ten Âżurawski graÂł w pierwszym meczu? ChciaÂł byĂŚ bohaterem i graÂł na sĂŞpa...szkoda Âże anderlecht nie trafiÂł w pustÂą bramke....byÂło by 4:1....btw nie lubie milicyjnych klubĂłw....a co za tym idzie komunistycznych.
Metal Gear Solid 3: Snake Eater - W tę gre sie nie gra... Tę gre się przeżywa...
Image

User avatar
PeO
Lejtienant
Posts: 712
Joined: Tue 17 Dec, 2002
Location: Kraków

Post by PeO » Sun 17 Aug, 2003

Richy, Ty mnie znowu prowokujesz. A WisÂła nie jest klubem.. milicyjnym.

WidzĂŞ, Âże na forum tylko dwĂłch wiernych fanĂłw WisÂły. Pewnie [oprĂłcz mnie..] jeszcze pÂłaski. OczywiÂście, Âże WisÂła awansuje do Champions League. ÂŻaden Anderlecht jej w tym nie przeszkodzi. BĂŞdzie 4:1.. jak za najlepszych czasĂłw.
Wisła! Dzisiaj znowu gra..

User avatar
RayNor
Przypał
Posts: 2413
Joined: Fri 13 Dec, 2002
Location: Biała Nyska

Post by RayNor » Sun 17 Aug, 2003

WidzĂŞ, Âże na forum tylko dwĂłch wiernych fanĂłw WisÂły. Pewnie [oprĂłcz mnie..] jeszcze pÂłaski. OczywiÂście, Âże WisÂła awansuje do Champions League. ÂŻaden Anderlecht jej w tym nie przeszkodzi. BĂŞdzie 4:1.. jak za najlepszych czasĂłw.
Ja tak¿e jestem za Wis³¹ (da³em na TAK) Wis³a powinna awansowaÌ do LM, ale raczej nie bêdzie jusz tak ja za dawnych czasów (na razie).
[center]Wasz ukochany MORDEK :D
Żeby mi się chciało tak, jak mi się nie chce!

Ide sie pochlastać za debilność userów!

User avatar
Fallen One
Poeta
Posts: 897
Joined: Thu 26 Jun, 2003
Location: Gothenburg
Contact:

Post by Fallen One » Sun 17 Aug, 2003

Ja rowniez bardzo lubie Wisle i chcialbym aby awansowala, ale jestem realista. Skoro w Brukseli z bolem wywalczyli 3:1 to watpie w cudowne zmartchwystanie Krakowskiej druzyny u siebie. Licze, ze przed wlasna publicznoscia Wiselka wygra (o ile na prawej pomocy bedzie gral Gorawski, a nie Pater) z oslabionym Anderlechtem(zdaje sie, ze nie bedzie gral ich serbski napastnik). Zawsze pozostaje jeszcze przeciez puchar UEFA.
UNIA TARNOW- Druzynowy Mistrz Polski 2004 na zuzlu!!!
Tomek, Jacek, Tony, Janusz, Marcin. Pawel, Grzesiek, Robert, Stasiu.. Slava Wam!!!

User avatar
PeO
Lejtienant
Posts: 712
Joined: Tue 17 Dec, 2002
Location: Kraków

Post by PeO » Sun 17 Aug, 2003

To ja przypomnĂŞ marnÂą grĂŞ i wywalczone z jeszcze wiĂŞkszym trudem 1:4 w Saragossie. Wtedy nikt juÂż nie wieÂżyÂł w awans WisÂły. Wtedy w Krakowie teÂż nie byÂło zbyt mocnej druÂżyny, trener teÂż nie byÂł wyÂśmienity [Orest Lenczyk]. Ale jednak siĂŞ udaÂło choĂŚ od 4 minuty byÂło 0:1..

Teraz sytuacja wydaje siê byÌ podobna. Przecie¿ Anderlecht napewno nie jest w stanie oi¹gn¹Ì pucharowego miejsca w Primera Division [Hiszpania]. A Wiœle uda³o siê pokonaÌ dru¿ynê, która tego dokona³a. Wiara czyni cuda, a nadziej¹ umiera ostatnia.

Jazda, jazda, jazda! BiaÂła Gwiazda!
Wisła! Dzisiaj znowu gra..

User avatar
Richy
Przypał
Posts: 1786
Joined: Sun 08 Dec, 2002
Location: Z Twojej piwnicy >=]

Post by Richy » Sun 17 Aug, 2003

Peo przecieÂż Anderlecht to jest liga belgijska buachahahahahahhahaha. MĂłwisz Âże wisÂła awansuje, Âżycze szczĂŞÂścia napewno macie szanse jeÂśli ÂŻurawski bĂŞdzie graÂł tak samo jak na wyjeÂździe...ech...aÂż szkoda...byÂło na to patrzeĂŚ...a mecz z omoniÂą?buachahaha 2:2 aÂż Âżal....
Metal Gear Solid 3: Snake Eater - W tę gre sie nie gra... Tę gre się przeżywa...
Image

User avatar
RayNor
Przypał
Posts: 2413
Joined: Fri 13 Dec, 2002
Location: Biała Nyska

Post by RayNor » Sun 17 Aug, 2003

Peo przecieÂż Anderlecht to jest liga belgijska buachahahahahahhahaha.
MoÂże ta liga jest aÂż tak silna Âże rzaden klub polski nie jest w stanie wygraĂŚ z Anderlechtem. :lol: Wiesz moÂże z Manchesterem to nie majÂą szans, ale z klubami z ligi belgijskiej majÂą.
[center]Wasz ukochany MORDEK :D
Żeby mi się chciało tak, jak mi się nie chce!

Ide sie pochlastać za debilność userów!

User avatar
Richy
Przypał
Posts: 1786
Joined: Sun 08 Dec, 2002
Location: Z Twojej piwnicy >=]

Post by Richy » Sun 17 Aug, 2003

Tak udowodnili to w Brukseli jak przegrali 1:3 :) Pozatym liga belgijska jest ulokowana na 7 miejscu(wyprzedza miedzy innymi lige SzkockÂą, PortugalskÂą, TureckÂą i wiele innych) wiĂŞc caÂłkiem nieÂźle dla porĂłwnania Polska jest na 25 czy 26 miejscu.
Metal Gear Solid 3: Snake Eater - W tę gre sie nie gra... Tę gre się przeżywa...
Image

User avatar
RayNor
Przypał
Posts: 2413
Joined: Fri 13 Dec, 2002
Location: Biała Nyska

Post by RayNor » Sun 17 Aug, 2003

Nie patrz w ten sposĂłb. To dlaczego WisÂła wygraÂła z Schalke, albo z ParmÂą, a przeciez liga Niemiecka i WÂłoska jest wyzej niÂż Polska?!
[center]Wasz ukochany MORDEK :D
Żeby mi się chciało tak, jak mi się nie chce!

Ide sie pochlastać za debilność userów!

User avatar
Richy
Przypał
Posts: 1786
Joined: Sun 08 Dec, 2002
Location: Z Twojej piwnicy >=]

Post by Richy » Sun 17 Aug, 2003

AleÂż oczywiÂście ,Âże wygraÂła. Dlaczego? Bo miaÂła kim graĂŚ?Rozumiesz? ByÂł np kosowski, kuÂźba, uche(lol). Prawde mĂłwiÂąc bez nich to nie wiem czy...by chociaÂż zremisowali....btw wiecie Âże w meczu z Schalke jedynÂą bramke dla Gelsenkirchen strzeliÂł Polak Tomasz Hajto?:)
Metal Gear Solid 3: Snake Eater - W tę gre sie nie gra... Tę gre się przeżywa...
Image

User avatar
Fallen One
Poeta
Posts: 897
Joined: Thu 26 Jun, 2003
Location: Gothenburg
Contact:

Post by Fallen One » Sun 17 Aug, 2003

Richy wrote:Peo przecieÂż Anderlecht to jest liga belgijska buachahahahahahhahaha.
Eee Richy, Peo chodzilo o to ze gdyby Anderlecht gral w lidze hiszpanskiej to nie osiagnalby miejsca premiowanego gra w europejskich pucharach. :?

A co do awansu Wisly- jesi Krakowianie awansuja to przyzekam ze uklenkne i pocaluje telewizor :D
UNIA TARNOW- Druzynowy Mistrz Polski 2004 na zuzlu!!!
Tomek, Jacek, Tony, Janusz, Marcin. Pawel, Grzesiek, Robert, Stasiu.. Slava Wam!!!

User avatar
Richy
Przypał
Posts: 1786
Joined: Sun 08 Dec, 2002
Location: Z Twojej piwnicy >=]

Post by Richy » Sun 17 Aug, 2003

JeÂśli tak to zwracam honor...ale skÂąd wiesz Âże Anderlecht nie zdobyÂł by takiego miejsca w premiera devision? Skoro wierzysz w awans wisÂły to...myÂślisz ze wszystko siĂŞ moÂże zdarzyĂŚ...;)...a jeÂśli wisÂła wywalczy awans to....hmm....bedziecie mieli racje :P
Metal Gear Solid 3: Snake Eater - W tę gre sie nie gra... Tę gre się przeżywa...
Image

Post Reply