Król Szamanów

Manga & Anime

Moderator: RayNor

Awatar użytkownika
adriawid
Prawie aktywny użytkownik
Posty: 32
Rejestracja: pn 31 paź, 2005

Król Szamanów

Post autor: adriawid » wt 20 gru, 2005

Shamang King (Król Shamanów) to jest fajny Anime chciałbym żeby ukazały się jego odcinki

Awatar użytkownika
Sloma
Poeta
Posty: 639
Rejestracja: śr 31 sie, 2005
Lokalizacja: się biorą małe dzieci ??

Post autor: Sloma » wt 20 gru, 2005

a wiesz ze leci na Jetix i Polsacie ? dobre to jest :P

Awatar użytkownika
rutig
Oglądacz
Posty: 5
Rejestracja: wt 30 maja, 2006
Lokalizacja: krakow

Post autor: rutig » wt 30 maja, 2006

eee nawret nawet tylko dziwi mnie to ze duzo tam walcza a nawet zadrapan nie maja =='

Awatar użytkownika
Soul Xalibour
Poeta
Posty: 117
Rejestracja: śr 27 lip, 2005
Lokalizacja: z mojego domu
Kontakt:

Post autor: Soul Xalibour » wt 30 maja, 2006

fajne anime, tylko o ktorej leci na Polsacie?

Awatar użytkownika
XUL
Poeta
Posty: 560
Rejestracja: śr 19 paź, 2005
Lokalizacja: Mroczne coś tam

Post autor: XUL » pt 02 cze, 2006

nie ma to jak anime na polsacie o godzinie 15 :lol: <szkoda gadać i bluzgać>
Czas przemyśleń i rozważań

Awatar użytkownika
Fabian
Prawie aktywny użytkownik
Posty: 32
Rejestracja: czw 01 cze, 2006

Post autor: Fabian » sob 03 cze, 2006

XUL, ale jednak skadś wiesz o któej i gdzie to leci...
A pomnij, że jest prawo, co Bóg postanowił.
Że każdy zda mu liczbę z próżnych słów, co mówił.
Antoni Edward Odyniec

Awatar użytkownika
XUL
Poeta
Posty: 560
Rejestracja: śr 19 paź, 2005
Lokalizacja: Mroczne coś tam

Post autor: XUL » śr 07 cze, 2006

NO bo jako człowiek cywilizowny i umiejący czytać - wylookałem w programi TV. A że moja pamięć wchłania pierdoły to tak mi została ta abstrakcja.
Ostatnio zmieniony śr 07 cze, 2006 przez XUL, łącznie zmieniany 1 raz.
Czas przemyśleń i rozważań

Awatar użytkownika
olinek13
Oglądacz
Posty: 1
Rejestracja: sob 28 paź, 2006
Lokalizacja: Nottingham
Kontakt:

Post autor: olinek13 » sob 28 paź, 2006

Shaman King lol czasami mi sie zdaje ze jest tak dobry albo nawet lepszy jak DBZ xD no i leci na Jetixie 1 do 3 razy 25 minut okolo 19:50 i 15 czy 14 :mrgreen:
Don't Warry Don't Cry Take Ecstasy And Fly

MiXoN
Oglądacz
Posty: 4
Rejestracja: sob 16 gru, 2006

Post autor: MiXoN » sob 16 gru, 2006

Extra jest Shaman King :mrgreen: (Król szamanów) fajne walki itp :twisted:. leci na Jetixie o 19:50 i na Polsacie o 08:30 8)

Leon96
Poeta
Posty: 155
Rejestracja: sob 04 lis, 2006

Post autor: Leon96 » ndz 17 gru, 2006

MiXoN pisze:na Polsacie o 08:30 8)
ciekawe w który dzień tygodnia??
Uciekinier z Doliny Upadłych Poetów...

Awatar użytkownika
RayNor
Przypał
Posty: 2413
Rejestracja: pt 13 gru, 2002
Lokalizacja: Biała Nyska

Post autor: RayNor » ndz 17 gru, 2006

Król Szamanów obecnie tylko na Jetixie leci.
[center]Wasz ukochany MORDEK :D
Żeby mi się chciało tak, jak mi się nie chce!

Ide sie pochlastać za debilność userów!

Leon96
Poeta
Posty: 155
Rejestracja: sob 04 lis, 2006

Post autor: Leon96 » ndz 17 gru, 2006

a można skądś go pobrać / obejrzeć... bo ja nie mam Jetix
a nieobejżałem kilku ostatnich odcinków... :-(
Uciekinier z Doliny Upadłych Poetów...

Awatar użytkownika
RayNor
Przypał
Posty: 2413
Rejestracja: pt 13 gru, 2002
Lokalizacja: Biała Nyska

Post autor: RayNor » pn 18 gru, 2006

Bez problemów można to ściągnąć z torrentów. Poszukaj. Od czego jest np eMule?
[center]Wasz ukochany MORDEK :D
Żeby mi się chciało tak, jak mi się nie chce!

Ide sie pochlastać za debilność userów!

Leon96
Poeta
Posty: 155
Rejestracja: sob 04 lis, 2006

Post autor: Leon96 » pn 18 gru, 2006

a czy po polsku?

a czy nie widziałeś na megauplond, rapidshare...
Ostatnio zmieniony pn 18 gru, 2006 przez Leon96, łącznie zmieniany 1 raz.

MiXoN
Oglądacz
Posty: 4
Rejestracja: sob 16 gru, 2006

Post autor: MiXoN » pn 18 gru, 2006

LECI NA POLSACIE I NA JETIXIE OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU 2 ODCINKI A W SOBOTE I W NIEDZIELE 1 ODCINEK.NA JETIXIE O 19:50 A NA POLSACIE PO 1 ODCINKU TYLKO OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU O 8:30 :twisted: 8) :razz:

ODPOWIEDZ