KKND 2

Jeżeli masz problem z jakąś grą , nie umiesz czegoś uruchomić lub nie wiesz jak coś przejść? To forum jest dla ciebie

Moderator: RayNor

Tadzio
Prawie aktywny użytkownik
Posty: 34
Rejestracja: czw 06 wrz, 2007

KKND 2

Post autor: Tadzio » czw 12 cze, 2008

Mam nadzieję że gra ktoś w KKND 2 :)
Gram ludźmi i jest chyba plansza Phenix.... (nie pamiętam dalej) jest to bardzo trudny epizod ponieważ roboty mają dobre fortyfikacje i wieżyczki tak rozstawione że nie można się przecisnąć do bazy wroga :/

Awatar użytkownika
mantis
Poeta
Posty: 123
Rejestracja: śr 28 lut, 2007
Lokalizacja: Dębica
Kontakt:

Post autor: mantis » pt 13 cze, 2008

Moją taktyką na tą planszę jest:
- kupowanie jak największej ilości piechoty z miotaczami ognia
- kontra po ataku wroga na działka, które zagradzają przejście przez rzekę
- kupienie mechanika i otworzenie bunkru w południowo-wschodniej części mapy
- przejście miotaczami ognia przez drzewa wzdłuż rzeki i włączyć do tego Sentinela, który wyszedł z bunkru
- atak na tył wrogiej bazy

Oczywiście należałoby uwzględnić obronę bazy i rozwój ekonomiczny.
http://www.fireworks.com.pl/ - portal o fajerwerkach komercyjnych

Tadzio
Prawie aktywny użytkownik
Posty: 34
Rejestracja: czw 06 wrz, 2007

Post autor: Tadzio » pt 13 cze, 2008

Dzięki ale mógłbyś bardziej szczegółowo?
Bo jestem dopiero początkujący...
Właśnie próbowałem ich zajść od tyłu ale tam też mają działa.
Wysyłałem między drzewami piechotę to postawili wieżyczkę miotającą laserem i każdego kolesia mi rozwalali :/
Ja tworzę cały czas armię z czołgów Anakonda i piechurów (tych z karabinami i granatami) trochę powalczę i odnoszę ogromne straty.
A po za tym kolesie z miotaczami ognia atakują z bliska więc zanim mi dobiegną do wroga to leżą martwi :/
A co to jest Sentinel ?
Ostatnio zmieniony pt 13 cze, 2008 przez Tadzio, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
mantis
Poeta
Posty: 123
Rejestracja: śr 28 lut, 2007
Lokalizacja: Dębica
Kontakt:

Post autor: mantis » pt 13 cze, 2008

Sentinel to jednostka, której nie można normalnie nigdzie kupić. Możemy je zdobyć wchodząc mechanikiem do specjalnych okrągłych bunkrów z przyszłości. Miotaczami ognia nie polecam stać w krzakach, a jedynie przez nie przechodzić by móc zaatakować działa przeciwnika znajdujące się na tyłach bazy. Flamerzy owszem mają krótki zasięg, ale są świetni przeciwko budynkom. Najlepiej starać się jak najszybciej zniszczyć dostawę ropy i nie zwracać uwagi na próbującego się bronić przeciwnika. Jakbyś już żywcem nie mógł przejść tej planszy, to mogę Ci wysłać Save z moimi wygranymi kampaniami.
Ostatnio zmieniony pt 13 cze, 2008 przez mantis, łącznie zmieniany 1 raz.
http://www.fireworks.com.pl/ - portal o fajerwerkach komercyjnych

Szymek
Poeta
Posty: 142
Rejestracja: sob 11 lis, 2006
Kontakt:

Post autor: Szymek » pt 13 cze, 2008

Ja proponuję zaczac od zabunkrowania sie najpierw od przodu. Jednak kasa się szybko konczy wiec trzeba szybko myslec o zajeciu pobliskich zloz (no i zabunkrowania sie jak sie da). Jesli juz kase bedziemy mieli pewna, to ja proponuje atak z 2 (a moze nawet i 3) stron - jedna droga (ta skad oni przychodza) wyslalbym pare jednostek "na pale" (atak pozorowany). Nie wiem czy ta technika dziala w kknd2 (dawno nie gralem), moze sie to okazac po prostu strata jednostek. Drugi atak poprowadz od rzeki buggami (tymi poduszkowcami szybkimi), trzeci - zbierz ludkow w lesie niedaleko ich bazy (albo lekko za lasem). No i teraz prowadzisz buggi na atak na wiezyczki (tam jest chyba z 5 wiezyczek). W czasie rzezi prowadzisz ludzi do ataku na te wiezyczki (to ten trzeci atak), sa zajete przez buggi wiec powinno latwo pojsc. No i potem to co zostalo prowadzisz na dalszy atak. Wazne jest zeby dlugo nie czekac jednostkami na atak, bo wtedy oni szybka wysla swoja kontre w to miejsce. Trzeba isc do przodu (jednak nie pchac sie do kolejnych wiezyczek) i ustawic jednostki tak, aby byly jak najmniejsze straty. No oczywiscie po tym ataku na wiezyczki postaraj sie wzmocnic tamta armie. No i dam taka podpowiedz - gdzies na wysepce za rzeka jest robocik, trzeba tylko wziac mechanika i go wziac ;p

[ Dodano: Pią 13 Cze, 2008 ]
Najlepiej jednak by bylo gdybys sam opracowal wlasna taktyke, ktora bys "czul". Akurat ta plansza byla najtrudniejsza w wersji demo, wiec mam ja niezle "rozpykana" ;p

Tadzio
Prawie aktywny użytkownik
Posty: 34
Rejestracja: czw 06 wrz, 2007

Post autor: Tadzio » pt 13 cze, 2008

Mantis napisałeś: "Miotaczami ognia nie polecam stać w krzakach, a jedynie przez nie przechodzić by móc zaatakować działa przeciwnika znajdujące się na tyłach bazy."
Co masz namyśli pisząc "przechodzić" bo nie bardzo kojarzę :/
No moja taktyka to zajęcie pól roponośnych no ale w tej planszy będzie trudno, na razie mi się nie udało :/
A drogę do bunkru przyszłości chronią wieżyczki robotów?

Szymek
Poeta
Posty: 142
Rejestracja: sob 11 lis, 2006
Kontakt:

Post autor: Szymek » sob 14 cze, 2008

Chodzilo mu pewnie o to zeby ludzmi nie stac w krzakach, tylko przejsc dalej, aby uniknac przypadkowego spotkania z idacymi na atak robotami.
Co do zajecia tych pol - musisz rozpoczynac zajecie zloz zaraz po ich ataku i szybko sie bunkrowac. Dlatego zanim zaczniesz przejmowac zloza, musisz miec troche kasy "na zapas" (nie mowiac juz o przygotowanym wczesniej derricku).

Awatar użytkownika
mantis
Poeta
Posty: 123
Rejestracja: śr 28 lut, 2007
Lokalizacja: Dębica
Kontakt:

Post autor: mantis » sob 14 cze, 2008

Tadzio pisze:Co masz na myśli pisząc "przechodzić" bo nie bardzo kojarzę :/
Kiedy będziemy dłużej stali w tych drzewkach, to oddziały robotów wezmą się za Ciebie. Tylko piechota potrafi przechodzić przez krzaki w tej planszy, pojazdy już się nie mieszczą. Hover Buggy może się przydać, bo można nimi jechać po rzece. Wjazd do rzeki jest niewiele przed drzewami (prowadzi do niego rozgałęziona wydeptana droga).
Tadzio pisze:A drogę do bunkru przyszłości chronią wieżyczki robotów?
No niestety tak.

Sam spróbuję w to zagrać i wygrać, to wtedy dam Ci sprawozdanie z taktyki.

_______

Edit: Już wygrałem. Oto strategia.

- wybudowałem szybko dwa budynki Research Lab i Armoury
- walnąłem jedno ulepszenie w Machine Shop (tam gdzie kupujemy pojazdy)
- zbudowałem Mobile Drill Rig (to co zamienia się w odwiert naftowy), po kupieniu wjechałem nim w tą plamę ropy pod szkieletem jakiegoś dinozaura
- kupiłem Power Station nad szkieletem dinozaura (oczywiście z cysterną gratis)
- walnąłem dwa ulepszenia w Barracks (tam gdzie kupujemy piechotę)
- walnąłem dwa ulepszenia w Armoury
- kupiłem dwa działka do obrony
- teraz pasowałoby zwiększyć siłę armii, a więc ładujemy całą kasę na Granadierów, Flamerów i Hover Buggy
- po kilku obronach i nagromadzeniu armii wysunąłem piechotę za drzewka, a Hover Buggy wprowadziłem na rzekę, po zajęciu pozycji wykonałem atak na działa wroga broniące dostępu do bunkru z przyszłości
- resztą armii zaatakowałem tył wroga; idziemy tam tą górną ścieżką, ale szybko, bo są tam dwa działka, które należy jak najszybciej zlikwidować; zaraz po działkach niszczymy odwiert na ropie
- przez cały czas dajemy dostawy piechoty na tył wrogiej bazy (oczywiście idziemy przez drzewka); staramy się najpierw zniszczyć budynek dla cystern idąc wzdłuż prawej krawędzi bazy wroga
- kiedy to zrobimy już w zasadzie Roboty nie mają za co kupować armii
- mechanikiem idziemy przez pilnowane niegdyś przejście przez rzekę, schodzimy na dół i uruchamiamy bunkier z przyszłości
- wychodzi Sentinel Droid, który jest o tyle dobry, że ma większy zasięg od wieżyczek przeciwnika i można nim po kolei wyniszczyć każde z nich
Ostatnio zmieniony sob 14 cze, 2008 przez mantis, łącznie zmieniany 1 raz.
http://www.fireworks.com.pl/ - portal o fajerwerkach komercyjnych

Tadzio
Prawie aktywny użytkownik
Posty: 34
Rejestracja: czw 06 wrz, 2007

Post autor: Tadzio » sob 14 cze, 2008

Spox.
Czyli czołgi Anakonda nie tworzyć?
A po za tym jak liczne mieć jednostki żeby uderzyć?
Bo przecież nie wezmę się za nich 4 poduszkowcami :/

Szymek
Poeta
Posty: 142
Rejestracja: sob 11 lis, 2006
Kontakt:

Post autor: Szymek » ndz 15 cze, 2008

anakondy sa drogie i slabe, nie oplaca sie ich kupowac, na rozwalke budynkow polecam plazme - zadaja duuuzo obrazen budynkom, co do tych poduszkowcow - no cos kolo 50 najlepiej by bylo

Tadzio
Prawie aktywny użytkownik
Posty: 34
Rejestracja: czw 06 wrz, 2007

Post autor: Tadzio » ndz 15 cze, 2008

Ta plansza ma jakieś ograniczenia czasowe?
Bo chciałem przenieść piechotę z tyłu bazy, zaatakowały mnie w drodze roboty więc przeszedłem trochę na bok i za chwile napis że misja się nie powiodła :/

Awatar użytkownika
mantis
Poeta
Posty: 123
Rejestracja: śr 28 lut, 2007
Lokalizacja: Dębica
Kontakt:

Post autor: mantis » ndz 15 cze, 2008

Czołgów Anaconda w ogóle nie kupowałem. Nie przypominam sobie, żeby w KKND były jakiekolwiek ograniczenia czasowe. Przegrywa się tylko, gdy zostaną zniszczone wszystkie jednostki. Jest parę plansz, gdzie nie może zginąć nam np: mechanik, ale plansza Pheonix do nich nie należy.
http://www.fireworks.com.pl/ - portal o fajerwerkach komercyjnych

-Golbez-
Poeta
Posty: 426
Rejestracja: czw 13 lip, 2006
Lokalizacja: Kraków

Post autor: -Golbez- » ndz 15 cze, 2008

Tadzio pisze:Ta plansza ma jakieś ograniczenia czasowe?
Bo chciałem przenieść piechotę z tyłu bazy, zaatakowały mnie w drodze roboty więc przeszedłem trochę na bok i za chwile napis że misja się nie powiodła :/
Bug w grze, czasem wyskakuje... Nieraz też wyskakuje że nie można budować więcej jednostek i budynków, wtedy pat, bo nawet jeśli stracisz wszystko to już tego nie odbudujesz...
"Armia baranów, której przewodzi lew, jest silniejsza od armii lwów prowadzonej przez barana"
"Stawiaj swoje wojska w pozycji, z której nie ma ucieczki i raczej umrą, niż zdołają się wycofać. Jeżeli nie ma ucieczki od śmierci, zarówno oficerowie jak i prości żołnierze dają z siebie wszystkie siły"
Hasu_z_Lasu d{-_-}b --> Reaktywacja!

Tadzio
Prawie aktywny użytkownik
Posty: 34
Rejestracja: czw 06 wrz, 2007

Post autor: Tadzio » ndz 15 cze, 2008

No OK.
Poradziłem sobie :)
Większej rzezi nigdzie jeszcze nie widziałem.
Teraz jestem e planszy gdzie mam samego mechanika :/ biegam po jakiejś pustyni gdzie polują na mnie małe oddziały mutantów :(
O co tu chodzi?

Awatar użytkownika
mantis
Poeta
Posty: 123
Rejestracja: śr 28 lut, 2007
Lokalizacja: Dębica
Kontakt:

Post autor: mantis » ndz 15 cze, 2008

W tej misji przegrywamy jeśli zginie nam nasza jednostka startowa. Mój plan na początek:

- przejść mechanikiem na górkę znajdującą się zaraz na prawo, poczekać i przejść górną krawędzią mapy i trochę w dół aż do kolejnej górki
- poczekać na drugim wzniesieniu aż przejdzie patrol i kierować się tunelem
- dochodzimy do niebieskiego budynku
- zaraz po tym w lewym dolnym rogu pojawia się baza główna
- potem pojawią się mała dostawa armii na północy mapki
- chronimy mechanika i rozbudowujemy bazę

Jeśli mi samemu uda się to wygrać, to podam więcej szczegółów ^^

Przydatny link http://planet.kknd2.com/strategies/#The ... t%20Escape
Ostatnio zmieniony ndz 15 cze, 2008 przez mantis, łącznie zmieniany 2 razy.
http://www.fireworks.com.pl/ - portal o fajerwerkach komercyjnych

ODPOWIEDZ