Fajnegry Awards 2005

Na tym forum będę umieszczał różne komunikaty i ogłoszenia związane ze stroną
Awatar użytkownika
plaski
Władca :-)
Posty: 3053
Rejestracja: śr 04 gru, 2002
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: plaski » czw 08 gru, 2005

uprzedziłeś mnie :) ja się nie bawie
moge objąć honorowy patronat :D
ja proponuje coś takiego,żeby był porządek, zakładam osobne podforum, tam każdy temat to jedna kategoria
tylko jak narazie szczególnie dużego zainteresowania imprezą nie ma
www.fajnegry.krakow.pl - strona poświęcona klasyce gier komputerowych

Awatar użytkownika
RayNor
Przypał
Posty: 2413
Rejestracja: pt 13 gru, 2002
Lokalizacja: Biała Nyska

Post autor: RayNor » czw 08 gru, 2005

Ja się nie podlizuje Plaskiemu ;) To on to robi :P hehe

No to ja bym dał coś takiego (Ale jeszcze nie liczy sie do konkursu ;) To będzie Moja mała radocha :P hehe )
Najlepszy avatar- Pierpio
Debiutant roku- :/ Pierpio?? :D
Najbardziej pomocny forumowicz- StarScream
Najlepszy dyskutant/malkontent- NOSFERATU!!!
Najlepszy text- Texty Pierpio oraz StarScreama
Najbardziej zakręcony forumowicz- :) Pierpio ew. StarScream
Najbardziej drętwy forumowicz- Richy ;)
MVF - Most Valuable Forumowicz- Richy?? :D
Skład komisji- I don't Now ;(

Oczywiście Wszystko napisałem pół-żartem, pół-serio :P
[center]Wasz ukochany MORDEK :D
Żeby mi się chciało tak, jak mi się nie chce!

Ide sie pochlastać za debilność userów!

Awatar użytkownika
Nosferatu
MVP Fajnegry
Posty: 2460
Rejestracja: ndz 27 cze, 2004
Lokalizacja: Z nieba:)

Post autor: Nosferatu » czw 08 gru, 2005

ja sie wypowiem dopiero kiedy bedzie sie to wliczac narazie zachowam to dla siebie
Każdy pozytywny głos się liczy więc wchodzimy i głosjemy
http://studenckihumor.pl/ranking.php?id=904&sort=visitA
------------------------------------------------------
Nigdy nie gadaj z debilem - najpierw zniży Cie do swojego poziomu a potem pokona posiadaną wiedzą!!
---------------------------------------------------
REWOLUCJA

Awatar użytkownika
RayNor
Przypał
Posty: 2413
Rejestracja: pt 13 gru, 2002
Lokalizacja: Biała Nyska

Post autor: RayNor » czw 08 gru, 2005

Mojego nie bierzcie na serio ;)
[center]Wasz ukochany MORDEK :D
Żeby mi się chciało tak, jak mi się nie chce!

Ide sie pochlastać za debilność userów!

Awatar użytkownika
damianpietrolaj
Poeta
Posty: 126
Rejestracja: pt 25 mar, 2005
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: damianpietrolaj » czw 08 gru, 2005

No to Plaski zrób te podforum, a i jeszcze wybierz tą komisję a potem to juz mozna ruszac z konkursem.
JOU

Awatar użytkownika
marosan
~[TipS Team FG ]~
Posty: 859
Rejestracja: śr 06 lip, 2005
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: marosan » czw 08 gru, 2005

plaski wiesz ze nie wszyscy tu pisza to nie znaczy ze sie tym nie interesduja. Mnie to zaczyna coraz bardziej interesowac i mysle ze nie tylko mnie ale czekam na cos wiecej niz tylko czcze gadki.

Awatar użytkownika
Słodki
~[TipS Team FG ]~
Posty: 654
Rejestracja: pn 01 sie, 2005
Lokalizacja: Wielgomłyny

Post autor: Słodki » czw 08 gru, 2005

tylko panowie co do terminów to według mnie trzeba zacząć teraz a skączyć dopiero w 2006 w styczniu :P:P aby to troche potrwało i może aby troszke głosików było a nie tylko 5 :P
...I zapłoną piekielnym ogniem wasze serwery, gdyż zabezpieczenia ich wątłe, a podatnośc na buffer overflowy ogromna. I zaprzestaną działania wasze routery a wasze niewiasty nosić będą pakiety w kubłach, a tam będzie płacz, zgrzytanie zębów, 404 i request timeout.

Co masz zrobić dziś zrób pojutrze, zyskasz 2 dni wolnego.

http://www.travian.pl/?uc=pl5_38454

Awatar użytkownika
plaski
Władca :-)
Posty: 3053
Rejestracja: śr 04 gru, 2002
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: plaski » czw 08 gru, 2005

temat zamykam,cała dyskusja się przenosi do nowego tematu w odp dziale
www.fajnegry.krakow.pl - strona poświęcona klasyce gier komputerowych

Zablokowany