zmiany
zmiany
jak Âłatwo zauwaÂżyĂŚ zmieniÂłem forum
z tego co wiem to forum ma bardzo duÂże moÂżlwioÂści, jednak jestem zupeÂłnie zielony i pewnie troche czasu minie zanim caÂłkiem je rozpracuje,
tutaj proÂśba do was, powiedzcie co z nowych funkcji przeszkadza a co jest przydatne
z tego co wiem to forum ma bardzo duÂże moÂżlwioÂści, jednak jestem zupeÂłnie zielony i pewnie troche czasu minie zanim caÂłkiem je rozpracuje,
tutaj proÂśba do was, powiedzcie co z nowych funkcji przeszkadza a co jest przydatne
www.fajnegry.krakow.pl - strona poświęcona klasyce gier komputerowych
- Fallen One
- Poeta
Rzeczywiscie forum jest znacznie bardziej rozbudowane..
Tak sie podjaralem tym nowym wygladem, ze upredzilem z zamieszczeniem tego tematu samego Plaskiego..
A teraz ide szperac w opcjach.. 

UNIA TARNOW- Druzynowy Mistrz Polski 2004 na zuzlu!!!
Tomek, Jacek, Tony, Janusz, Marcin. Pawel, Grzesiek, Robert, Stasiu.. Slava Wam!!!
Tomek, Jacek, Tony, Janusz, Marcin. Pawel, Grzesiek, Robert, Stasiu.. Slava Wam!!!
- Fallen One
- Poeta
z obazkami sobie poradziÂłem
z podpisami jest dziwna sprawa, niektĂłrzy majÂą niektĂłrzy nie,
spróbuj dodaÌ sobie podpis i napisz co wyskakuje jaki b³¹d itp
z podpisami jest dziwna sprawa, niektĂłrzy majÂą niektĂłrzy nie,
spróbuj dodaÌ sobie podpis i napisz co wyskakuje jaki b³¹d itp
- Fallen One
- Poeta
Hmm.. teraz jest jeszcze inaczej.. Wczesniej nie moglem miec podpisu -> pojawial sie napis ze mam za dlugi..(podpis) Pomimo tego ze tekst mialem np 2 literowy.. Teraz juz ten blad nie wyskakuje.. Ale podpisu i tak mi nie wyswietla..
Fajna rzecza ktora byla na starym forum, a nie ma teraz, bylo okienko na samym dole stronki z wypisanymi poprzednimi postami z aktualnie przegladanego tematu.. Szkoda, bo bylo mocno pomocne..
UPDATE: Sorry.. podpis zaczal dzialac..
Fajna rzecza ktora byla na starym forum, a nie ma teraz, bylo okienko na samym dole stronki z wypisanymi poprzednimi postami z aktualnie przegladanego tematu.. Szkoda, bo bylo mocno pomocne..