Honory dla zelka.

Masz jakieś propozycje i uwagi dotyczące strony lub forum ?? Pisz

Moderator: RayNor

User avatar
madrav
Poeta
Posts: 582
Joined: Fri 24 Jun, 2005
Location: Sodoma

Honory dla zelka.

Post by madrav » Fri 22 Jun, 2007

Uwaga, uwaga, teraz bede mowil ja, madrav.

Sadze, ze powinno sie uhonorowac w jakis sposob zelka. Najodpowiedniejszym wg mnie bylby indwyidualny status. Juz tlumacze dlaczego:

- jak by nie patrzec stal sie indywidualnoscia na tym forum, jest duzo bardziej charakterystyczny niz Sloma i pierpio razem wzieci (dla niewtajemniczonych to dawni giganci w pisaniu naprawde ciekawych postow, ktorzy zapadli mi w pamiec).

- pisze jak pisze, czesto kontrowersyjnie, czesto nie na temat, czesto po prostu dziwnie, ale jak by nie patrzec, jego wypociny sa niesamowicie poczytne, przynajmniej dla mnie, bo z dzika rozkosza i usmieszkiem na twarzy czytam to co on pisze

- generuje ruch na forum, ogolnie jest bardzo aktywnym userem, a przeciez o to chodzi w calej spoolecznosci internetowej

- stara sie (przynajmniej tak mi sie wydaje) przyczynic do rozwoju tego forum, zrewitalizowania go i takie tam.

- jest chyba rekordzista w pisaniu tematow, ktore pozniej sa zamykane lub nawet wycinane

- w sumie to bardzo napracowal sie aby stac sie tym kim teraz na forum jest

Sadze, ze indywidualny status powinien byc adekwatny do jego poczynan na forum, bynajmniej nieobrazliwy, ale tez niezbyt powazny.

Propozycja moja jest jak najbardziej powazna, to nie jest zaden wyglup. Sadze ze odnosnie tego powinien wypopwiedziec sie przede wszystkim sam zelek, ale takze i zarzad oraz forumowicze.

[ Dodano: Pią 22 Cze, 2007 ]
Oczywiscie, jego wybryki nalezy traktowac z duzym przymruzeniem oka, sadze ze sa one wynikiem zbyt duzego stezenia HMB i Kreatyny we krwi...
Last edited by madrav on Fri 22 Jun, 2007, edited 1 time in total.
uwazaj na wilki, men!
Image

User avatar
plaski
Władca :-)
Posts: 3054
Joined: Wed 04 Dec, 2002
Location: Kraków
Contact:

Post by plaski » Fri 22 Jun, 2007

hose jose antonio
www.fajnegry.krakow.pl - strona poświęcona klasyce gier komputerowych

User avatar
Nosferatu
MVP Fajnegry
Posts: 2460
Joined: Sun 27 Jun, 2004
Location: Z nieba:)

Post by Nosferatu » Fri 22 Jun, 2007

oj nie najezdzaj majster plaski...ale przydalaby mu sie jakas odznaka........moze r_ewolucja??aleeeee nieeeeeee zrobic go nietykalnym....nieeeee ale wymysl cos nasz tyranie moze tak po prostuu tytul z piosenki big cyca[sorki ze szyfrem musze mowic]
Każdy pozytywny głos się liczy więc wchodzimy i głosjemy
http://studenckihumor.pl/ranking.php?id=904&sort=visitA
------------------------------------------------------
Nigdy nie gadaj z debilem - najpierw zniży Cie do swojego poziomu a potem pokona posiadaną wiedzą!!
---------------------------------------------------
REWOLUCJA

User avatar
madrav
Poeta
Posts: 582
Joined: Fri 24 Jun, 2005
Location: Sodoma

Post by madrav » Fri 22 Jun, 2007

r_ewolucja jak na razie nie bedzie sie nalezala nikomu :mrgreen:

grupe zrobilem zamknieta, jak na razie naleza do niej fundamenty powstania, Ci jedynie ktorzy jako pierwsi opuscili osade plaski i zalozyli wlasna kolonie, po drugiej stronie miedzy, swego rodzaju prekursorzy...

jak ktos wybitnie, powtarzam, wybitnie sie wyrozni, ewentualnie jak czas niepokornych nadejdzie, to sie grupe otworzy, a wtedy to niech Swiety Duch Pana Boga chwali, co sie bedzie dzialo...

PS. swoja droga, to zelek swoim zachowaniem jak najbardziej zajal stanowisko opozycyjne w stosunku do wladz forum, jak i do innych forumowiczow, ale uznalem jego niezaleznosc, i uszanowalem to, ze on sam sobie jest morzem, sterem i okretem i do zadnej grupy, a juz napewno do naszej wapniackiej go nie mozna przyporzadkowac...
uwazaj na wilki, men!
Image

User avatar
Starscream
Poeta
Posts: 966
Joined: Thu 03 Jun, 2004
Location: Siemianowice Śląskie

Post by Starscream » Sat 23 Jun, 2007

Takich rozrabiaków jak Zelek nie warto nagradzać honorami. Ma na swoim koncie już 3 ostrzeżenia i nie chce mi się czytać jego kontrowersyjnych i prowokacyjnych postów. Sam dawno już wyrosłem z robienia zadym na forum, ale on zapewne jeszcze nie.
I ty możesz przyłączyć się do Rewolucji! Zapisy przyjmuje madrav na PW.

User avatar
XUL
Poeta
Posts: 560
Joined: Wed 19 Oct, 2005
Location: Mroczne coś tam

Re: Honory dla zelka.

Post by XUL » Sat 23 Jun, 2007

madrav wrote:Uwaga, uwaga, teraz bede mowil ja, madrav.

Sadze, ze powinno sie uhonorowac w jakis sposob zelka. Najodpowiedniejszym wg mnie bylby indwyidualny status. Juz tlumacze dlaczego:

- jak by nie patrzec stal sie indywidualnoscia na tym forum, jest duzo bardziej charakterystyczny niz Sloma i pierpio razem wzieci (dla niewtajemniczonych to dawni giganci w pisaniu naprawde ciekawych postow, ktorzy zapadli mi w pamiec).

- pisze jak pisze, czesto kontrowersyjnie, czesto nie na temat, czesto po prostu dziwnie, ale jak by nie patrzec, jego wypociny sa niesamowicie poczytne, przynajmniej dla mnie, bo z dzika rozkosza i usmieszkiem na twarzy czytam to co on pisze

- generuje ruch na forum, ogolnie jest bardzo aktywnym userem, a przeciez o to chodzi w calej spoolecznosci internetowej

- stara sie (przynajmniej tak mi sie wydaje) przyczynic do rozwoju tego forum, zrewitalizowania go i takie tam.

- jest chyba rekordzista w pisaniu tematow, ktore pozniej sa zamykane lub nawet wycinane

- w sumie to bardzo napracowal sie aby stac sie tym kim teraz na forum jest

Sadze, ze indywidualny status powinien byc adekwatny do jego poczynan na forum, bynajmniej nieobrazliwy, ale tez niezbyt powazny.

Propozycja moja jest jak najbardziej powazna, to nie jest zaden wyglup. Sadze ze odnosnie tego powinien wypopwiedziec sie przede wszystkim sam zelek, ale takze i zarzad oraz forumowicze.

[ Dodano: Pią 22 Cze, 2007 ]
Oczywiscie, jego wybryki nalezy traktowac z duzym przymruzeniem oka, sadze ze sa one wynikiem zbyt duzego stezenia HMB i Kreatyny we krwi...
Hahaha :D Faktynie aktywny jest :D MOze by mu tak dac range "Zelek 2007" ? i co roku zmieniac ;) +1

Co do calosci pomyslu jestem za tylko nie hose antonio ale moze "rozpierdzialator" w pozytywnym znaczeniu :D :D :D ?
GWIEZDADROGIDOGWIAZD wrote:Takich rozrabiaków jak Zelek nie warto nagradzać honorami. Ma na swoim koncie już 3 ostrzeżenia i nie chce mi się czytać jego kontrowersyjnych i prowokacyjnych postów. Sam dawno już wyrosłem z robienia zadym na forum, ale on zapewne jeszcze nie.
Muhahaha ty hipokryto. :D
Czas przemyśleń i rozważań

User avatar
Richy
Przypał
Posts: 1786
Joined: Sun 08 Dec, 2002
Location: Z Twojej piwnicy >=]

Post by Richy » Sat 23 Jun, 2007

Ja to bym mu dał na jeden dzień admina...
Metal Gear Solid 3: Snake Eater - W tę gre sie nie gra... Tę gre się przeżywa...
Image

User avatar
RayNor
Przypał
Posts: 2413
Joined: Fri 13 Dec, 2002
Location: Biała Nyska

Post by RayNor » Sat 23 Jun, 2007

To forum już nigdy nie było by takie jak teraz....
[center]Wasz ukochany MORDEK :D
Żeby mi się chciało tak, jak mi się nie chce!

Ide sie pochlastać za debilność userów!

User avatar
NoNaMe
Prawie aktywny użytkownik
Posts: 30
Joined: Thu 22 Feb, 2007
Location: EUDEZET

Post by NoNaMe » Sat 23 Jun, 2007

RayNor wrote:To forum już nigdy nie było by takie jak teraz....
wątpię, żeby w jeden dzień znalazł link do panelu administratora :)

User avatar
RayNor
Przypał
Posts: 2413
Joined: Fri 13 Dec, 2002
Location: Biała Nyska

Post by RayNor » Sat 23 Jun, 2007

Ehhh nie o panel administracyjny mi chodziło ;)
[center]Wasz ukochany MORDEK :D
Żeby mi się chciało tak, jak mi się nie chce!

Ide sie pochlastać za debilność userów!

User avatar
Bones
Partyjny :-)
Posts: 64
Joined: Mon 07 May, 2007
Location: Poznań

Post by Bones » Sat 23 Jun, 2007

Nie macie co innego do roboty tylko żartować z innych. Dajcie sobie spokój ludzie.

User avatar
NoNaMe
Prawie aktywny użytkownik
Posts: 30
Joined: Thu 22 Feb, 2007
Location: EUDEZET

Post by NoNaMe » Sat 23 Jun, 2007

Bones wrote:Nie macie co innego do roboty tylko żartować z innych. Dajcie sobie spokój ludzie.
bynajmniej ja mam do tego (nie)jasny powód.
Rajnor wrote: Ehhh nie o panel administracyjny mi chodziło ;)
Ehhh... mnie dokładnie też nie o to chodziło ;) (ale koniec sprawy, bo nikt już niczego nie rozumie :))

User avatar
Bones
Partyjny :-)
Posts: 64
Joined: Mon 07 May, 2007
Location: Poznań

Post by Bones » Sat 23 Jun, 2007

NoNaMe wrote:bynajmniej ja mam do tego (nie)jasny powód.
Podaj mi ten powód a ci będe wdzięczny!!

User avatar
Nosferatu
MVP Fajnegry
Posts: 2460
Joined: Sun 27 Jun, 2004
Location: Z nieba:)

Post by Nosferatu » Sun 24 Jun, 2007

zelek na jeden dzien adminem - szczerze mowiac nie balbym sie bo zyje w zgodzie z moim przyjacielem........razem na protector uderzymy......eheheheheheh.....na admina go
Każdy pozytywny głos się liczy więc wchodzimy i głosjemy
http://studenckihumor.pl/ranking.php?id=904&sort=visitA
------------------------------------------------------
Nigdy nie gadaj z debilem - najpierw zniży Cie do swojego poziomu a potem pokona posiadaną wiedzą!!
---------------------------------------------------
REWOLUCJA

User avatar
Richy
Przypał
Posts: 1786
Joined: Sun 08 Dec, 2002
Location: Z Twojej piwnicy >=]

Post by Richy » Sun 24 Jun, 2007

Dajmy mu szanse w koncu zdal mature oralną z polskiego :P Nie może być z nim tak źle, a w razie czego plaski przywróci backupa siakiegoś :<
Metal Gear Solid 3: Snake Eater - W tę gre sie nie gra... Tę gre się przeżywa...
Image

Locked